![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har upplevt två snabbisar med Manolis, alltså åkturer genom Chania. Dumt nog med tanke på att han tog några tsikoudia innan han satte sig bakom ratten.
Gunilla, som tror att den 45:e gången på Kreta blir den absolut bästa |
|
|||
|
|||
![]()
Det är verkligen många gånger du besökt denna underbara plats.
När började du med denna "drift"? Skulle vara kul att träffas om du har lust och få ditt perspektiv på denna gudabegåvade plats. Visst är Manolis en extra ordinär driver? Paul |
|
|||
|
|||
![]()
Åh med glädje läser jag ditt/ert brev men också med sorg på sätt och vis. Glädje för att jag vet att ni hade det underbart. Vad annat kan ni få när ni är så generösa och underbara människor. Med sorg för att jag inte fick vara med på ett litet litet hörn.
Visst är det något visst med Kreta- KRAM Åse |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Det var härliga stunder i hop på sydkusten! Hoppas ni får det underbart på er resa till Samos inom kort och det lär nog inte vara någon brist på sol och värme. Vi syns snart hoppas vi. Hälsa Lasse! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det vore kul att träffa er också, jag föreslår att det blir på Kreta ![]() Manolis är speciell, vill man vara säker på att kunna åka ännu fler gånger till Kreta är det nog bäst att undvika att åka med honom ![]() Gunilla, 58 dagar, 9 timmar....kvar |
|
|||
|
|||
![]()
Visst är det underbart med dessa återvändaröar....Man lämnar en bit av sitt hjärta kvar varje gång och längtan blir bara större och större att återvända...Jag undrar ofta vad det är som gör att man helt plötsligt efter många många många resor till andra öar helt plötsligt hittar en ö som man bara är "hemma på". En stämning, ett första bemötande, en känsla..
Vilken tur att inte alla fastnar för samma ö....Men Kreta har efter Tinos en stor plats i mitt hjärta. Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Då hör vi av oss vid nästa Kretabesök, så får vi se om vi får till det. I vilket fall bjuder vi så gärna på middag, ser jättemycket fram emot att få träffas och dessutom höra om alla dina resor. Ha en fin midsommar. Hälsar Paul |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|