|
||||
|
||||
Sv: Packat & klart 30 november 20.00 SVT1
Fast bläckfisken Inkfish fiskade var större och sprutet desto värre.
Göran |
|
||||
|
||||
Citat:
Men det låter spännande! Har programmet inspelat och ska titta vid tillfälle. |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Jag satt spänd som en fiolsträng innan programmet började och hoppades på ett kanonreportage så att ALLA skulle fatta hur fantastisk Skopelos är. Så blev det inte, men för mig som varit där gjorde det inte så mycket, min längtan tillbaka blev bara större.
|
|
||||
|
||||
Men det lilla som visades av själva ön verkade ju helt perfekt, staden, stränderna osv. Synd bara att de brände tid på tennismatch mm.
//PO |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Jag hann skaffa teve men glömde som vanligt att slå på den...
Men idag ska jag helt utan förväntningar kolla på reportaget på webben, så kanske jag rent av tycker det är bra |
|
||||
|
||||
Citat:
De 26 sekunderna tennis i slutet (av inslagets 10 min 45 sek) störde då inte mig, och det var ju uppenbarligen en kul grej för några av öns befolkning, så varför inte. Och som han sa, utsikten från tennisbanan var det inget fel på Vad som möjligen saknades var en känsla av engagemang från Jihdes sida. Fast kanske berodde det helt enkelt på att jag såg det i WMP... |
|
||||
|
||||
Citat:
LenaPG |
|
||||
|
||||
Citat:
Att man fick se en tenniscourt med havsutsikt var bara kul. Sen fattade jag först inte varför de skulle damma liv i en gammal relik till fotbollsspelare, men det han sa kände man igen och kunde småle åt. Helt godkänt är mitt betyg. Inge: en annan gång |
|
||||
|
||||
Glömde en grej: bandet på bouzoukiklubben spelade To Vouno. Bara en sån sak
|
|
||||
|
||||
Förresten, goliat: De fiskade kalamari och det har jag aldrig gjort!
|
|
|||
|
|||
Citat:
Tänk vad trevligt med någon som tycker exakt som jag ! (Jag har förresten aldrig tyckt att något reportage från Grekland i ett reseprogram har varit dåligt). Hasse |
|
|||
|
|||
NU har jag äntligen sett inslaget (på webben) och eftersom jag aldrig har några högt ställda förväntningar på varken Packat&Klart eller När&Fjärran så tyckte jag faktiskt att det här reportaget ändå var klart godkänt.
Nu är det ju 9 år sen vi var där, men man fick ändå en lite igenkännandekänsla. Skopelos är definitivt en ö värd ett besök Sten-Åke |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|