|
|||
|
|||
Hjemme fra Kalymnos.
Syv dage har jeg netop haft til at danne mig et indtryk af Kalymnos og kan beskrive øen meget kort:
Super! Alt var godt. Alt! I særdeleshed er jeg imponeret over Kalymnos-folkets venlighed. Overalt er jeg blevet mødt med en venlighed og imødekommenhed, der overgår alt, hvad jeg tidligere har oplevet i Grækenland. Eller noget som helst sted overhovedet... (Naxos har fået alvorlig konkurrence i Kalymnos) |
|
||||
|
||||
Sv: Hjemme fra Kalymnos.
Välkommen tillbaka larvih, och då kanske vi kan ta en fika på stan eller så.
|
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Velkommen hjem og hvor herligt
|
|
|||
|
|||
Ja, sånn er det bare på Kalymnos!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Så härligt att du haft det bra på Kalymnos! Det är väl så med den kobben att antingen blir man bara så förtjust att man inte vill åka därifrån eller så vill man aldrig åka tillbaka... Antingen eller, liksom... I år är det 20 år sedan första resan till Kalymnos och på fredag blir det den 17 i ordningen. Jag har varit på andra öar också och tänker varje år att jag ska åka någon annanstans men innan jag vet ordet av har jag klickat på Kalymnos... :-) Det går inte att värja sig /Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Dine tilbakemeldinger gjør meg EKSTRA glad nå - fordi vi også har valgt å bo i Pothea en uke i høst Tenker Riitta kommer til å synes vi har gjort gode valg i - b å d e Karpathos o g Kalymnos |
|
|||
|
|||
Mange gode kommentarer til mit indlæg. Takker.
I næste måned bliver det Kreta, og derefter vil jeg hele vinteren spekulere på, om det skal være Naxos eller Kalymnos i maj måned 2013. Det bliver et svært valg. Meget svært... |
|
||||
|
||||
Citat:
Så fort jag kommer hem från Kalymnos nu så ska jag snacka i hop mig med mina vänner och boka vårresan... /Eva |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|