![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Maken Leif hälsar och tackar. Notera att den vackra gamla damen i fråga har stödkäppen med sig ner i vattnet, man kan se en liten bit sticka upp. En härlig bild tagen från Rita's taverna på Telendos. Hälsningar, Agge |
|
|
||||
|
||||
|
Grattis Leif till två bilder (än så länge)
![]() Och båda två från vårt kära Telendos Tycker tanten som badar är väldigt lik Dimitris mamma men det är det väl inte? Hon dansade ju som en 20-åring och använde väl inte käpp, men kanske när hon badade?Grattis även till Ritta för den fina bilden på mannen i båten ![]() Och till alla andra också för jättefina bilder ![]() Siw o Lena ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Vilka fina tvåor
GRATTIS![]() Den där Amorgosbilden hade jag som en etta, tycker den är fantastisk ![]() Nu börjar man undra hur vinnarbilderna ser ut i morgon ![]() ![]() Riitta
|
|
|
||||
|
||||
|
Tanten i dörren var en av mina favoritbilder. Om jag minns rätt röstade jag också på den.
Eva |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Det var mamman till Pandeli (inte Dimitri) som hade tavernan vi var på tillsammans och visst dansade hon som en 20-åring, antar att käppen bara kom fram när hon skulle ner i det steniga vattnet. ![]() Ha det gott, Agge |
|
|
||||
|
||||
|
Tog en snabbtitt på vinnarbilderna, fina bilder.
Grattis till alla 3 vinnare! ![]() / Anne |
|
|
||||
|
||||
|
Grattis till vinnarna
![]() Hälsningar Stinab |
|
|
||||
|
||||
|
Grattis alla vinnare. Tre fantastiskt fina bilder på 1:a plats. Gillade alla tre och den vackra geten var defintivt min favorit i kategorin djur.
Eva |
|
|
||||
|
||||
|
Vilka sköna vinnarbilder
Gratulerar så mycket till alla tre![]() ![]() Riitta
|
|
|
||||
|
||||
|
Stort grattis till alla vinnare!
![]() ![]() ![]() Att överhuvudtaget komma bland de tio är en bedrift. /Netwolf |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Ja visst hette han Pandelis Vi hade rätt person men fel namn, hur vi nu kunde glömma det![]() Ha det bra själva ![]() Siw o Lena ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Grattis till alla som kom 3:a, 2:a och naturligvis ett jätte-grattis till er som kom etta!
Så många fina bilder ![]() Deia
|
|
|
|||
|
|||
|
Men är det Sant kom min get på första plats! ![]() ![]() Jag både gråter och skrattar samtidigt, tusen tack till alla som röstat fram min bild till en första plats, jag är så GLAD!!![]() ![]() Ett Stort Grattis till de två andra ettorna! ![]() Mette din bild gav jag 3 poäng, jätte-fin och klart värt en första placering! Sunny(Birgitta) |
|
|
|||
|
|||
|
Sunny!
Grattis till första platsen,även jag blev jätteglad för jag hade din get som nr 1.Fantastisk vacker bild,så underbara färger. Monica
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() Jag är fortfarande chockad över min 1:a placering, känns som en dröm!
Senast redigerad av Sunny12 den 2012-12-13 klockan 11:27. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Eva |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Och Theos fina lilla ouzeria kom etta!
|
|
|
||||
|
||||
|
Kan bara hålla med övriga om Sunnys getbild, det är frågan om det inte är den bästa av alla bilder i årets fototävling.
STORT GRATTIS SUNNY! ![]() ![]() ![]() BOKA |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Tusen Tack Boka! Men så mycket beröm är jag väl inte värd? ![]() Nog fanns det fler djur-bilder som var jättefina? Kan säga att det var härligt att fota på TILOS att gå på vandringslederna och möta getter som strövade fritt i terrängen, en del var nyfikna som den här och en del andra lite skygga. Det var en magisk upplevelse!
Senast redigerad av Sunny12 den 2012-12-13 klockan 15:22. |
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|