|
|||
|
|||
Sv: Kalimera t-shirt?
Kan inte någon på forumet med bra kontakter göra slag i saken och fixa ett parti linnen/tröjor om nu inte Janne har lust/tid? Det är väl synd att det inte finns några att tillgå nu när vi börjar närma oss säsong och efterfrågan är så stor?
|
|
|||
|
|||
Är ditt svar fortfarande nej! Janne?? Frågan om kalimera t-shirten togs ju upp igen för ett år sedan, är det något du funderat vidare på?? mvh Sunny |
|
||||
|
||||
Citat:
Senast redigerad av Kalimera den 2012-12-29 klockan 12:31. Anledning: La till länk |
|
|||
|
|||
Citat:
Efterfrågan på tröjorna verkar ju vara rätt så stor! |
|
||||
|
||||
Citat:
MVH zakka |
|
||||
|
||||
Låter strålande, Janne! Tänk även på att vi män oxå bär linne. T-shirt blir rätt varmt i grekisk högsommarvärme. Ett annat tips är kepsar. Tänk va fräckt att ha en Kalimera-keps! Gärna vit eller blå.
Det finns ju allt möjligt faktiskt. Badbrallor/bikini/mankini (nä, inte det sista! ), ryggsäckar, vattenflaskor eller varför inte bara klistermärken, helt enkelt. Då kan man ju tejpa dem på valfritt förmål. Ser fram mot din kommande webshop! /Netwolf |
|
|||
|
|||
Citat:
K |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Skulle vara toppen. Tänk bara på att vi storvuxna också skulle vilja äga en T-shirt eller ett linne. Har en T-shirt (Den största storleken du sålde då) Den har jag aldrig fått användning av (för liten) Jättesynd på en sån fin T-shirt.....
Irene |
|
|||
|
|||
Jag har TVÅ st. Kalimera-kepsar, en beige och en blå som fanns till försäljning för ett antal år sedan. Heliga exemplar !
Har också några t-shirts men tyvärr inte den allra första helvita med stora Kalimera - K:et på ryggen Synd, den var verkligen tjusig, vit och blå. Den lyste lång väg och det är den enda jag sett andra Kalimera-medlemmar bära och då jag "tagit kontakt" vid valda tillfällen på öar. Här är en bild på några jag äger, den vita är som sagt borta ur min ägo och ni ser bara dess framsida här. (se även blå keps !) http://www.kalimera.nu/bilder/grekla...s_hasse_07.jpg /Hasse |
|
||||
|
||||
Jag har en beige kalimera keps men tycker att den är för varm.
Eva |
|
|||
|
|||
Citat:
Men det är klart det finns kepsar i mer täta material som man blir nästan svettig i, känns ju inte så fräsht förstås!!.. |
|
||||
|
||||
Vi har varsitt T-shirt-ex av den första vita med blå text, den härligt knallgula med blå text, den grå med blå text, den uppmärsammade blå med vit Kalimeratext och den svarta med vit Kalisperatext, alla i (än så länge) gott skick. Då de inte finns att köpa mer har vi vårdat dem ömt, bla annat genom att tvätta dem för hand Vi har också varsin blå keps som nu börjar se solblekt ut Behövs snart nytt
Siw o Lena |
|
||||
|
||||
Låter positivt, Janne. Se bara till att det finns skandinaviska storlekar! Brukar kunna skilja på storlekar när man handlar kläder söderut.
Aina |
|
||||
|
||||
Jag har sparat mina tröjor, som jag har i alla färger, som kuriosa. De är lite för stora enligt min smak och har använts ganska sällan och mest som sovplagg.
Bra om stl är normala vad det nu är i dessa tider. Jag upplever att linnena var av hög kvalité. Eva |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|