|
|||
|
|||
Vågar man bo i Kos stad i Juli
Som sagt vågar man bo i Kos stad i juli eller är det för mycket håll i gång då?
Kollat på ett lägenhets alternativ som heter Peridis eller är det bättre och bo i Lambi? Går det gå mellan Lambi och Kos stad och är det upplyst kvällstid? |
|
|||
|
|||
Sv: Vågar man bo i Kos stad i Juli
Hej!
Självklart ska ni bo i Kos stad! Helt underbart och så nära till allt. Ni kommer förmodligen inte att märka av något hålligång då ön är mycket lugnare nu för tiden. Boka stan!! Lita på mig.. Något ni undrar över så hör gärna av er. Efter tolv år på Kos med 3-4 veckor i stöten så börjar jag kunna den ön.. Själv åker vi ner en 15:e Juni och stannar 3 veckor.. |
|
|||
|
|||
Okej vad bra men bet någon nått om det går och gå mellan Lambi och Kos stad kvällstid?
|
|
||||
|
||||
Precis, vi var där i juli för några år sen och det var kanon. Plus att ungdomarna har omvänd dygnsrytm. När vi gick till solstolarna på morgonen gick de och lade sig, och när vi drog oss hem till hotellet på kvällen, gick de ut.
|
|
|||
|
|||
Hej. Har varit på Kos 27 gånger och vi åker ner nu i agustie för 28 turen.
Har bott på perides och det är ett bra ställe att bo på för det ligger på gångavstånd till det mesta som man önskar sig. Ca: 15 min till centrun bara någon minut till bra tavernor 10-15 till busstorget och man kan ju alltid hyra en EU-moped för att ta sig runt till dom fina badstränderna om man så vill.Hoppas att ni fått lite hjälp med var ni vill bo. Många koshälsningar från Kosjan och Anne |
|
|||
|
|||
Ja, ni kan gå mellan Lambi och stan men det är en bit att promenera.
|
|
||||
|
||||
Hyra en sykkel, det er fint å sykle mellom Lambi og byen.
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|