![]() |
|
|
||||
|
||||
|
H e r har det jo kommet flere trivelige tilbakemelding siden sist
![]() Citat:
- og så ekstra koselig å høre at bildene har vært til inspirasjon ![]() Ønsker dere en kjempefin høstluff ![]() Citat:
V i ble, som kjent , begeistret og har planlagt et snarlig gjensyn ![]() Det jeg ikke husker om jeg har skrevet er at det ikke finnes e t e n e s t e basseng på Chalki, s å de som er "avhengig" av det er herved "advart" ![]() Forresten e t t helt fantastisk "basseng" finnes - H A V E T -og lett tilgang til det, fra de mange badetrappene ![]() Citat:
- du teller vel ned for fullt nå ![]() M e t t , det b l e "en stor porsjon" ![]() ![]() Glad for å høre at du syntes det, seaside - kom på at jeg skulle gjøre det slik, for det meste la "bildene fortelle" siden jeg vet at ikke alle lesere her forstår norsk like godt ![]() Citat:
- jeg v e t jo at du elsker Rhodos ![]() - kanskje vi sees på Kristinas' Rooms i november? ![]() Tenk at du besøkte Chalki for s å lenge siden - - kanskje Pondamos er den stranda du likte så godt ? Jeg er sikker på at det blir et veldig trivelig gjensyn for deg/dere
|
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|