![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack Eva, för din tips på resmål. Ska kika in på dem i forumet och läsa på. Skopelos har jag smått kikat in tidigare, så en resa dit kan ju kanske bli.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tager gärna emot fler förslag på resmål.
Önskemål: Att även få tips om boende, stränder, restauranger, sevärdheter på det resmål du nämner! Jag och resan: - Åker som singelresenär. Är öppen på att träffa andra resenärer på resmålet. - Har ingen möjlighet till att hyra bil/moppe, utan det är lokalbussen som gäller som transport i så fall. - Gillar utflykter, då jag gillar att upptäcka. - Badar gärna vid både pool och strand. - Tycker om att äta gott. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag och min väninna besökte Paros i september och blev väldigt förtjusta. Vi bodde i Parakia (hamnstaden) och gjorde bl.a en dagsutflykt med båt till Antiparos. Vi tog även bussen till Naoussa. På Paros finns gott om både boenden och tavernor. Härliga gränder att gå vilse i och ett hamnstråk med liv och rörelse.
//maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tipset om Paros. Jag var där på en dagsuflykt när jag var på Naxos 2011. Tycker mycket om ön Paros, bla Parakia och Naoussa. Mycket fina byar/städer, vilka är mycket värt besöket.
Citat:
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|