![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Åker också till Emerald Studios den 28/8 i 14 dagar. Ska bli helt underbart.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack Aspasia och eija för länkarna..(Kan varken tyska eller finska men sidan var wunderschön samt ihmeellinen
![]() Anneb blir ju helt perfekt! När jag kommer veckan efter kan jag fråga dej om allt! kan jag bjussa på nåt i baren som tack ![]() Ser mycket fram mot resan.reser ensam,så skoj skriva lite med andra som ska dit och kanske växla några ord även på plats Verkar som det kan bli trevligt i baren om kvällarna.Läst det finns möjlighet önska musik och då kan ni räkna med mycket 70-80tals disco när det gäller mej så packa med dansskorna ![]() Hej från Ulrica! |
|
|||
|
|||
![]()
5 dagar kvar nu
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om ni vill höja lite resfeber, finns det fina bilder på denna blogg
http://www.rumbalotte.fi/griechenlan...nselrundfahrt/ Det hjälper dock om ni härskar lite tyska (eller finska ![]() Härlig resa till er alla! |
|
|||
|
|||
![]()
Då kanske vi ses ..jag kommer också bo på Emerald studios.4-18 sept. första gången till Thassos.Är jag i turkos-svarta baddräkten
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är ett trevligt ställe Kostas och Katerina är kanontrevliga. Vi ska också bo där och åker den 28/8. Hoppas bara du är medveten om att det är en helvetisk backe upp till Emerald och jag menar verkligen helvetisk.
|
|
|||
|
|||
![]()
va i parga förra året där va bra backigt så är van
|
|
|||
|
|||
![]()
Jo nog var det backigt i Parga :-) men vi gillade stället. Sen hyrde vi ju moppe och åkte runt en hel del. Finns i fotoresebrev här på Kalimera.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|