![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Var är vi nu och åker
![]() ![]() PANAKAKIS ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kefalonia? /Katitzi
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fastlandet?
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kefalonia är rätt
![]() ![]() ![]() ![]() PANAKAKIS ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Utsikt över Antisamos beach. Vackert är det i allafall om det nu inte va rätt.
Birgitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() PANAKAKIS ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Panakakis
![]() Du torde väl vara på nordvästra kustvägen mot Myrthos - Assos - Fiskardo. ... Där jag snart kommer att vara ![]() //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nej där är det inte! Jag tror att du inte varat på denna del av Kefalonia? PANAKAKIS ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Tror du inte det? Hmm... kanske inte...Vägräcket lurade mig väl... Men det är riktigt. Trots alla vistelser på ön har jag mycket kvar att upptäcka ![]() Men jag har kört runt hela ön inkl Paliki flera ggr. Iofs kan du ju vara på någon plats vid sidan av vägen, vilket jag antar. ![]() //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har själv bara varit här en enda gång tidigare. Vist är det lite avsides för vägen slutar vid detta resmål och man får ta samma väg tillbaks. Men det är ingen grusväg utan bra utmärkt på kartan. Målet för färden dit ligger preses vid kusten med fin utsikt.
![]() PANAKAKIS ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tja, bildet er vel tatt fra Kipouria, sannsynligvis ved klosteret Moni Kipouraion?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Här är vägen snart framme ![]() Här ligger klostret PANAKAKIS ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jaha ja.. Det var ju Paliki ändå. Iofs har jag ju bara hållt mig på "main road".
Det är riktigt, att jag ej har besökt klostret ![]() Men faktum är ju att du för länge sen hade en annan bildgåta från denna plats. Den gåtan löste jag då ![]() Hursomhelst, hur är det att köra dit? Är inte vägen lite "läskig" sista biten? //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
PANAKAKIS ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
(.. I detta fallet menade jag main road på Paliki. )
Hmm.. Jag håller faktiskt inte med ang vissa av vägarna. Jag har ruggig höjdskräck. Jag har ju under åren åkt nästan överallt på ön... Nåja... inte samtliga vägar naturligtvis. Men flera har jag själv upplevt som läskiga. Detta beror som sagt på min svindel.... ![]() ![]() ![]() //Conny ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|