|
|||
|
|||
Bo på Rhodos
Hej!
Har aldrig varit på Rhodos och vill ha tips på boende har tex läst att Ixia inte har så mycket tavernor osv, var ska man bo där det fortfarande finns tavernor, bra strand och gärna boende också. Sist jag var i Grekland var 1997 så det var ett tag sen... Antar att det skiljer lite på prisnivå var man bor på Rhodos? Tacksam för svar |
|
||||
|
||||
Sv: Bo på Rhodos
Rhodos Stad...där finns allt
|
|
||||
|
||||
Det är svårt att råda, men vi bor alltid i Rhodos gamla stad, som vi gillar mycket. Sedan hur vi bil och puttrar runt ön. Ixia skulle jag inte välja.
|
|
|||
|
|||
Har du några tipps på boende i gamla stan. Kul att kolla var andra bor. Vi brukar bo i närheten av rondellen på västra sidan av stan.
|
|
||||
|
||||
Vi bor sedan några år alltid på Kristinas Rooms.
|
|
|||
|
|||
Skall vara bra boende. Har varit på väg dit en gång men det blev ett mer prisvärt alternativ då, Africa hotell.
|
|
||||
|
||||
Brukade bo på Andreas, inte långt från Kristinas, men när vi väl hittade Kristinas (år 2006) vill vi inte bo någon annanstans.
|
|
||||
|
||||
Kristinas, säger jag också hade 4 fina dagar där i Maj
Riitta |
|
||||
|
||||
Ett dyrare alternativ är ju Annapolis Inn. Men har en underbar personal o ett bra läge på Oktober street.......
Irene |
|
|||
|
|||
...jag brukar bo sen flera år på www.mango.gr .....också i gamla stan.
Sex små, men nyrenoverade rum, samt en liten solaltan på taket,wifi,och god pilsner och en fin pergola och ok priser i tre lägen,beroende på årstid.....;-) Mikke |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|