Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Tilos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-06-30, 19:23
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012
Standard Sv: Elini Beach

Jag var ju på Tilos till den 14 oktober i fjol och det var helt ok, klart den sista veckan var det klart mycket mindre turister än när jag kom den 23 sept. och det var riktigt varmt och skönt, klart att det är mer "livat" under högsäsong, men vill man ha det lugnt och skönt, njuta av härliga bad och vandringar så spelar ju det ingen roll, bra service överallt, har inget att klaga på, gillar när det är lugnt och inte för mycket folk.

Sunny
Svara med citat
Gammal 2013-06-30, 20:56
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005

Vi åkte hem 7 oktober tror jag och det var helt underbart väder och jag hade GÄRNA stannat en tredje vecka. Jag upplevde att allt som varit öppet veckorna innan var öppet då också. Det var riktigt skönt att det var färre turister och Tilos är bäst när det inte är högsäsong.
Jag skulle inte tveka en sekund att ta sista utresan. Allt Du vill ha kommer att finnas.
Lissi
Svara med citat
Gammal 2013-06-30, 22:19
Maggys avatar
Maggy Maggy är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2012
Standard Re: Elini Beach

Tack snälla, Sunny och Lissy...och också "Kalimera"... ...har blivit så himla sugen på att åka dit...tror (är säker på) att jag hade mått så himla bra där... Kollar med Apollo i morgon...

/Ann-Margreth
Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 19:41
MetaxaHasses avatar
MetaxaHasse MetaxaHasse är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2011

Missade Elini...men tittar på Sea View istället...jag gillar att simma o bada,ha tavernor i närheten för mat o dryck..frågan är om det är mycket ljud och vilka alternativ som finns..blir nog med Apollo direkt från Luleå.Alla förslag är välkomna för jag känner mig lite vilsen o trött i kupolen.far nog 21aug eller 28:e o 2veckor.
Hasse
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:37.