![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag var ju på Tilos till den 14 oktober i fjol och det var helt ok, klart den sista veckan var det klart mycket mindre turister än när jag kom den 23 sept. och det var riktigt varmt och skönt, klart att det är mer "livat" under högsäsong, men vill man ha det lugnt och skönt, njuta av härliga bad och vandringar så spelar ju det ingen roll, bra service överallt, har inget att klaga på, gillar när det är lugnt och inte för mycket folk.
Sunny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi åkte hem 7 oktober tror jag och det var helt underbart väder och jag hade GÄRNA stannat en tredje vecka. Jag upplevde att allt som varit öppet veckorna innan var öppet då också. Det var riktigt skönt att det var färre turister och Tilos är bäst när det inte är högsäsong.
Jag skulle inte tveka en sekund att ta sista utresan. Allt Du vill ha kommer att finnas. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack snälla, Sunny och Lissy...och också "Kalimera"...
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Missade Elini...men tittar på Sea View istället...jag gillar att simma o bada,ha tavernor i närheten för mat o dryck..frågan är om det är mycket ljud och vilka alternativ som finns..blir nog med Apollo direkt från Luleå.Alla förslag är välkomna för jag känner mig lite vilsen o trött i kupolen.far nog 21aug eller 28:e o 2veckor.
Hasse |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|