|
|||
|
|||
Äntligen!
Tänk att jag äntligen "fått ändan ur vagnen" efter 40 års väninneskap, att locka med min bästa väninna till Kreta! Vi träffades på BB när våra äldsta söner föddes i januari 1974 . Så fick vi våra nr 2 1976 och våra treor 1980 resp. 1981.Vi har familjevis umgåtts sen dess och våra tillsammans 6 barn har nästan vuxit upp som syskon. Vi har stöttat varandra i medgång och motgång och min väninna är min allra bästa "syster". Nu ska vi tillsammans ha en lyxvecka i månadsskiftet maj/juni 2014 i Kato Daratso Chaniakusten. Bra hotell med pool, dubbelrum med frukost och vi ska bara NJUTA! Det är vi bannemej värda
Är man "passionär" så gäller det att boka medan man lever! Lissi - med 4 resor framför sig varav två går till Grekland |
|
|||
|
|||
Sv: Äntligen!
Ja, de är Ni bannemej värda....härligt med en sådan lång vänskap..så det blev inte TINOS alltså?
Mvh Sunny |
|
|||
|
|||
Citat:
Chaniakusten älskar jag och det ska bli så trevligt att visa min väninna denna del av Kreta. Hon har aldrig varit på Kreta förr. Lissi |
|
|||
|
|||
Ja, visst är det vackert längs Chaniakusten, trivdes bra där, när jag var dit 2010.
Sunny |
|
||||
|
||||
Lissi! Riktiga vänner är änglar utan vingar. Och du gör helt rätt. Lev livet nu! För det går inte i repris.
Hälsningar!Sjöborren. |
|
||||
|
||||
Vad härligt det låter! Ni kommer att få det supermysigt.
Hälsningar Stinab |
|
||||
|
||||
Hurra och lyllos! Så härligt att ha så många resor att se fram emot!
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||