|
|||
|
|||
Tinos nästa!
Efter att inom 10 dagar blivit både mormor o farmor så är det dags för den efterlängtade höstresan. Nu är vi i Tårnby i Danmark o ska ha en lugn kväll innan planet lyfter i morgon. Vi ser fram emot Tinos- Andros och lata dagar. I väskan finns flera burkar löksill, kaviartber o ett stort runt paket med Leksandsknäcke till Nikoleta m familj.j Så denna gång blir det incheckat bagage.
Vädret är strålande på Tinos så allt känns bra. Vi hörs. Lissi |
|
||||
|
||||
Sv: Tinos nästa!
Trevlig resa Lissi!
Hälsa Tinos, och Andros (som jag håller tummarna för att ni ska gilla!) |
|
||||
|
||||
Ha det så skönt på Tinos Hoppas bagaget kommer fram samtidigt som ni
// Malin |
|
|||
|
|||
Ha det alldeles underbart... Om en vecka är jag också på Tinos, en ny ö-bekantskap... Spännande... Vi ses där... Safe trip!!
Sunny |
|
|||
|
|||
Vi har garderat oss. Har kläder i handbagaget :-). Resten får komma när det kommer.
|
|
|||
|
|||
Tack Sunny, det blir kul att ses igen!!
|
|
||||
|
||||
Önskar er en trevlig och njutbar resa!
/ Anne |
|
||||
|
||||
GRATTIS mormor/farmor!!! Både "passionär", nya små barnbarn OCH resa till Tinos, det är till att ha det bra... Ha en riktigt skön resa och hälsa Tinos från oss. Vi kommer garanterat tillbaka nästa år!
MVH zakka |
|
||||
|
||||
Citat:
MVH zakka |
|
|||
|
|||
TACK..snälla du...JA tiden har gått med en rasande fart nu i augusti och in i september..pga mycket jobb bla...MEN nu är som sagt längtan snart slut..och pirret i magen börjar komma.....det känns overkligt..ska bli UNDERBART!!..
|
|
||||
|
||||
Re: Tinos nästa!
Önskar er, Lissi och Sunny12, en alldeles fantastiskt härlig resa... ...Om sådär tre och en halv vecka är det min tur att förälska mig i lilla Tilos... ...längtar sååå jättemycket...
/Maggy |
|
|||
|
|||
Sv: Re: Tinos nästa!
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Jag vill också önska er båda en fin resa med många härliga dagar på ert Tinos. Och jag hoppas som Janne, att ni ska ta även Andros till ert hjärta... för det är en så fin ö! Καλό ταξίδι
Ann-Kristin |
|
|||
|
|||
Sv: Re: Tinos nästa!
TACK.. För det Maggy..... är alldeles övertygad om att TiLos inte kommer att göra dig besviken, njut av tystnaden och den avstressande miljön.
|
|
|||
|
|||
Tänk att det blivit dags, ha det jättegott!!
Ylva |
|
||||
|
||||
Trevlig resa till er alla . Det är härligt att ha något att se fram emot. Konstigt att tiden går fort trots att man nästan är sjuk av längtan. Om tre veckor är vi mitt uppe i vår Kreta-semester.
|
|
||||
|
||||
Grattis Marmor!
Det här med barnbarn är en höjdare. Det gör att man t o m kan längta hem från Grekland om man är där tillräckligt länge. Hoppas att du inte är helt utmattad utan har lite krafter kvar när du kommer till Andros. Blir intressant att få höra om dina upplevelser där. Ha en trevlig resa! Masse |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|