|
|||
|
|||
Skopelosresan bokad
Nu är resan till Skopelos i aug -14 också bokad. Det blir som vanligt med Airtours och boende på Dimitrios.
Det känns verkligen lyxigt tre resor bokade redan. April till Marbella, maj till Lesvos och augusti till Skopelos. Nu har man något att se fram emot. Carina |
|
|||
|
|||
Sv: Skopelosresan bokad
Så härligt med tre resor bokade. Vi funderar också på Skopelos, har varit där 3 ggr. Bodde på Dimitrios 2:a gången. Ett toppenboende tyckte vi, enkelt men bra. Men först hamnade vi längst nere på med balkong ut i trädgården. Trist för vi såg inget annat än den. Vi fick flytta upp i bottenplanet efter några dagar och där såg vi ned mot staden samt havet. När vi åkte i somras vågade vi inte boka Dimitrios igen av rädsla att hamna där igen. Har ni bott en trappa ned eller har ni haft turen att få bottenplan eller en trappa upp? Visste jag att vi inte skulle riskera längst ned skulle jag mer än gärna bo där igen. Ett helt fantastiskt värdpar.
Mvh ElisabethK |
|
|||
|
|||
Sv: Skopelosresan bokad
Vi har bott en trappa ned en gång, ok det också med tvårumslägenhet och stor balkong. De andra fem ggr har vi bott på övervåning och i markplan. Båda med fin havsutsikt.
Det är så praktiskt att bo så centralt. Dessutom trevligt med det äldre paret som bor mitt emot. När vi kom senast kom frun ut på gatan och klappade om oss. De pratar bara grekiska och det gör inte vi tyvärr. Men trevligt i alla fall. Sist fick vi en liten flaska olivolja ( trodde vi) av hotellägaren. När vi kom hem visades det att det var likör. Som tur var smakade jag innan jag hällde över salladen. Carina |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|