![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Visst är det Monica, ett sant nöje!
// KR |
|
|||
|
|||
![]()
Det känns som evigheter sedan jag satt under "mitt" träd på en trasig brassestol och fascinerat studerade de olika varianterna. Att man ser någon falla i vattnet händer, det vackraste var en finsk segelbåt som seglade in i Emporiosbukten och snyggt la till vid bojen. I somras blåste det rätt rejält så det var en del som gav upp och tuffade ut igen.
För mig som gillar en händelselös vistelse är underhållningen helt perfekt. |
|
||||
|
||||
![]()
Nan, det är du som har Emborio som hemadress, eller? I somras hade jag lite för mycket att göra, men nästa gång du kommer vill jag gärna träffa dig.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja Monica, det är helt rätt.
Vi har precis flyttat till Dalarna från Skåne men har redan bokat. Kommer lagom till "Hoppa över eldarna" - det gör ju inte jag men mina pojkar gör det fortfarande. Jag har ditt mobilnummer, fick du mitt grekiska? Annars har vi gemensamma vänner så vi lär nog hitta varandra./Ann |
|
||||
|
||||
![]()
Det låter bra. Idag var det inga segelbåtar i Emborio, men en del familjer njöt i det otroligt fina vädret, badade, metade och hade med sig matsäck.
|
|
|||
|
|||
![]()
Så avundsjuk jag blev ! Men vips är det juni igen och jag sitter under "mitt" träd - bara en liten vinter först.......
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|