![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Håller på att kolla boende på Skiathos och det finns ju en del,är det någon som känner till eller har bott på ngt av dessa.
Tomato hotel,Vigles hotel,Irida hotel alla tre ser ganska nya ut och har inte hittat så mkt omdömen om dom. Kanske någon här har infon om hotellen eller tips på ngt annat fint boende ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har ikke sett de navna noen gang på Skiathos, vanskelig å anbefale noe om en ikke veit om der skal ha kun fly eller charter
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker inte charter har bara bokat flyg
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har bott på hotell Plaza, cirka 8 km utanför Skiatos stad, där är lungt och skönt och en fin strand nedanför - och inte minst en jättebra frukost.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ett bra boende är Megali Ammos House precis på stranden och tio minuters gång till staden. Kan rekommenderas.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Det hotellet såg jättemysigt ut men tyvärr inget ledigt när vi ville bo där ![]() Men har sett 2 andra hotell som ligger i närheten av ditt förslag som är intressanta,de heter Tomato hotell och Irida hotell ser ut som att dessa hotell ligger brevid Megali Ammos House,känner du till dom kanske? |
|
|||
|
|||
![]()
Nej de hotellen känner jag ej till. Men det finns ett som ligger brevid Megali ammos som heter Lydia Studios. Och bra och billigt.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Celbe |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har precis bokat Tomato hotel! Var också inne på Megali Ammos House, men fullbokat när vi skulle iväg. Lite vanskligt att prova nytt hotell när man inte hittar så mycket info, men tycker det verkar bra.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag brukar alltid bo hos Elias på Pantehon. Fina stora studios mitt i stan. Underbar innergård som man får nyttja. Finns numera på boking.com, alt maila dom.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla tips,efter många om och men så blev det Villa Melia dom hade fått så otroligt mkt bra omdömen.
Vi gillar när man har fin utsikt och det här såg otroligt härligt ut,visserligen får vi oxå en brant backe på köpet,men det är det nog värt ![]() Någon som bott på detta hotellet? ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|