|
||||
|
||||
Kotsiras DVD
Tittade på Kotsiras DVD igår.Första gången efter att vi såg honom live.
Måste erkännas att hjärtat slog några extra volter Man var ett ögonblick tillbaka på ANODOS PEIRAIOS Härligt Marianne att du också har köpt DVD:n Riitta |
|
||||
|
||||
Sv: Kotsiras DVD
Hej Riitta.
Ja, jag köpte två DVD med Kotsiras på senaste resan, och jag måste säga att det är GOTT att krypa upp i soffan och BARA TITTA, LYSSNA OCH NJUTA! Örongodis och ögongodis! Marianne |
|
||||
|
||||
Finns det TVÅ Jag har den som är spelats in utomhus med massor av folk.Den är väl några år gammal. Hur är den andra?Vad heter den?
Den skall jag bara ha Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
- at det IKKE skulle gå an å finne noen bedre !!!!! Men, med KOTSIRAS vet man likevel ikke Nå Marianne, kan du si oss HVILKEN av de to DVD'ene du/dere liker ALLER BEST Kari |
|
||||
|
||||
Vilken värme och utstrålning den karln har Och röst förstås
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Ivi |
|
||||
|
||||
Du fick ju se lite av DVD:n i somras Fast du måste till Aten och se honom på riktigt också
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
- og DVD'n er filmet slik at det f ø l e s som om man ER der og står nærmest scenen under konserten JEG synes nesten jeg har bedre "kontakt" med Kotsiras via DVD'n, enn jeg hadde da jeg så ham LIVE i vår, men for all del det ER jo en forskjell når man er tilstede FYSISK også Kari |
|
||||
|
||||
Vi satt så bra till,att man kunde se hans ansiktsutryck och dom strålande ögonen helt tydligt Bara jag blundar så ser jag honom skrattande och kastande blommor till publiken
Riitta |
|
||||
|
||||
Ja, "Ti tragoudi na sou po" är helt enormt bra.
Den andra dvd'n jag har är en bonus-dvd (det räknas kanske inte - men den är med hela 12 spår så jag räknar den i alla fall). Den följde med den dubbla LIVE-cd'n från 2002 och är både äldre och sämre kvalité än "Ti tragoudi na sou po". Många sånger går också igen på de båda dvd-skivorna - men det är helt klart att "Ti tragoudi na sou po" är bäst! Marianne |
|
||||
|
||||
12 spår är ju inte illa
Riitta |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|