![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Ska du resa till Grekland i år? | |||
Ja, jag har redan bokat |
![]() ![]() ![]() ![]() |
135 | 85.99% |
Ja, jag ska boka senare |
9 | 5.73% |
Nej, jag väljer något annat land |
4 | 2.55% |
Nej, jag ska stanna hemma i år |
3 | 1.91% |
Jag vet inte |
2 | 1.27% |
Jag bor i Grekland |
4 | 2.55% |
Antal röster: 157. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]()
Efter 45 resor till Kreta är det dags för något nytt. En vecka i Parga är bokad.
|
|
|||
|
|||
![]()
...och så BLEV det en femte resa till Grekland. Fick i kväll veta från Tinos att det blir olivplockning i början av november om inte skadeinsekter sätter P för detta. Jag har bokat 10 dagar fr o m 3 november och betalar 1600 t o r från Köpenhamn inkl avbeställningsförsäkring
![]() ![]() ![]() Arne: Livet leker!!! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Törs man komma in här och säga att det I N T E blir Grekland i år. ??
![]() Det blir t o m med två nya länder, Polen och Kroatien. ![]() Först Krakow 16-19 Maj, sedan Makarska Rivieran 20- 27 Sept. Krakow finns det en del att läsa om här i forumet,hur är det med Makarska ? |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
I år blir det 3 veckor till Naxos.Vi åker 23 augusti o landar på Santorini. Blir hämtade av Paris fr Honeymoon o stannar en natt hos dem. Sedan Vårt kära Naxos och Hotel Prokopios. Efter en vecka så kommer ett kompisgäng ner till oss, 8 personer, och de stannar en vecka. Ska bli jättekul att visa dem våra öar, då de aldrig varit där tidigare. Vi åker med dem till Santorini för ett par dagars kik på ön o en del sevärdheter. När de åker hem så drar vi åter till Naxos för några dagar till före hemfärd. Visst blir det en del färjeåkande men det är det verkligen värt. Tycker bara att nedräknaren går såå sakta. Längtar efter Julias goda mat och framförallt "det stora blå".
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
En man i hamnen känner sig särskilt övergiven, han var på mig personligen med sin svartsjuka ![]() Vännerna på Kreta |
|
|||
|
|||
![]()
Missade denna innan vi åkte till Grekland i år. Vi ö-luffade till Paros, Naxos och Amorgos denna gång. Det var fyra år sedan förra gången delvis pga makens och mina arbeten. Vi vill åka i juni inte senare nämligen. Men nu planerar vi redan för nästa år
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|