![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till en jättefin Sida
Lisa o Bosse |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS från mig med! Det är inte många dagar under många år som jag inte varit inne på Kalimera!
Tack! ![]() ![]() ![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis. Här en bukett blommor från Anna & Olle
Vissa veckor när vi är ute på vandringar så har vi ej dator med oss kollar bara mail i BlackBerryn(telefon) ibland. Men väl vid datorn kommer Kalimera att läsas en av de 5 första. Det är för mig det högsta betyg jag kan ge något inom internet. Men för mig så är Kalimera mycket mer än forumet här finns så mycket fin information. Om jag bokar något på booking.com eller annan länk från Kalimera, så gör jag det via Kalimera för att Janne skall få extra förmån,det tycker jag vi alla skall tänka på (tror det fungerar så)? Olle |
|
||||
|
||||
![]()
Stort Grattis!
// KR |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till världens bästa sajt om att resa till Grekland och övärlden!
Yanna |
|
|||
|
|||
![]()
Fantastisk- gratulerer til både deg og Camilla! Det tok noen noen år, men ikke mange, før jeg begynte å følge med på siden. Enda flere før jeg ble medlem, mye 'sniklesing'. Og hvilken glede det har vært - og er - å få følge med på 'reisen'. Enten en ferie er på gang eller om man kan få gleden av å følge andres reiser. For ikke å snakke om bloggerne. Kalimera er virkelig mangfoldig.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis från Yeasou och Moster!!!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis lite i efterskott till en, numera 17-årig, strålande ide Janne. Och tack för en fantastisk bro till Grekland. Både till kulturen, samhället (där måste Greklandsbloggarna här på Kalimera ta åt sig en stor del av äran också) och som semestermål.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tänk vad tiden går! Stort grattis och tack för allt jobb du och Camilla lägger ner till glädje för oss greklandsvänner. Hoppas det blir många år till.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jättegrattis och tusen tack för allt arbete med en fantastisk sida!!! Det har blivit en del av livet att besöka den och få inspiration till både det ena och det andra
![]() MVH zakka |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|