|
|||
|
|||
Petra
Nu blev det Lesbos i juli,ska bo på Michaelia i Petra, ser att det är många restaurangtips från Molivos, gärna tips i Petra. Kommer att vara ute och gå mycket och se mig omkring,,det är väl för långt att gå till Molivos? Hoppas på en härlig vistelse på en ny ö för mig och att den är lika trevlig och passar ensamresenär som dom andra öarna jag besökt.
|
|
||||
|
||||
Sv: Petra
Det finns bussförbindelse mellan Petra och Molivos. Minna bästa tavernor i Petra är Kvinnornas kooperativ och Coco´s place. En kväll bör du ta dig Petri som ligger en bit upp i berget. Där finns två tavernor där du kan njuta av solnedgången. Från ditt hotell ner till centrum av Petra tar det mindre än 5 minuter. Ta gärna en drink på Bebas corner. Nico, ägaren talar svenska
|
|
||||
|
||||
Hei, jeg ønsker god tur til Lesvos/Petra
- håper du blir like godt fornøyd med "Michaela" som min venninne og jeg var da vi bodde der en uke i september 2011 Om du er like glad i deilig utsikt som meg kan jeg deg anbefale å sende en mail til den trivelige hoteleieren/vertinna og be om et av rommene i front på 1th floor, det gjorde jeg og fikk det Er d u like heldig kan du sitte på balkongen og nyte solnedganger som denne |
|
|||
|
|||
Tack för tipsen och vilken härlig bild,,,längtar nu ännu mer då det regnar och är kallt här i Södertälje nu, den 10 juli lyfter planet, ska bli 14 härliga dagar, tyvärr ej möjliget till bil eller vespa men finns kanske utflykter att göra ändå,till fots och med buss
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|