|
||||
|
||||
Pris
Hej
Är det ngn som vet vad en taxi från flygplatsen på Santorini till hamnen kostar på ett ungefär. Är några år sedan jag åkte och då kostade det 15 euro, jag har ingen aning om vad det kostar idag, de kan ju dra till med vad som helst taxicchaffisarna så det är bra att ha ett hum i alla fall. Maritha |
|
||||
|
||||
Sv: Pris
Ja, priserna kan variera rejält! Vissa tar betalt per bil o andra per person! Förra året kunde en förhandsbeställd delad taxi kosta runt 14-15 Euro per person, o en egen taxi som ej förbeställts runt 20 Euro per taxi ... Gäller alltså att kolla om priset avser per person eller per sällskap för hela taxin!
|
|
||||
|
||||
Ibland tar de ju extra betalt per resväska med, så avtala allt före, är mitt råd
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Mitt också. Har alltid betalt extra för varje kolli i bagageluckan.
|
|
||||
|
||||
Og hva er prisen på taxi fra flyplassen til Kamares??
|
|
||||
|
||||
Förra säsongen kostade det också runt 15 Euro, men kolla alltid allting i förväg som sagts tidigare i tråden!
|
|
||||
|
||||
Heisan.
Var nettopp i kontakt med en taxi på Santo, han skulle ha 35 euro for å kjøre oss til Kamares. Det var vel litt drygt hva?? |
|
||||
|
||||
Tycker 35 Euro från Flygplatsen till Kamari låter som ren uppskjörtning!
Om Ni bokat hotell i Kamari kanske hotellet hämtar Er kostnadsfritt? De flesta mindre hotell brukar ju bjuda på den servicen! |
|
||||
|
||||
Ok, man kanske ska beställa taxi innan, men vilken taxi ska man ta? Landar vid 20-tiden och ska till Oia. Hotellet som jag bokat har inte tjänsten hämta/lämna
|
|
|||
|
|||
vi åkte tur och retur flygplatsen-kamares för ca tre veckor sen det kostade 15 euro båda gångerna, vi tog en taxi på flygplatsen och andra vägen bad vi hotellet beställa
Lasse |
|
||||
|
||||
Det hørtes mer fornuftig. Må vi kanskje avtale pris før vi setter oss i taxien??
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|