![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Men altså, at kranvannet forsvinner en time eller ti er så vanlig i Hellas at folk flest tar det med et skuldertrekk. Og med folk flest mener jeg grekere, vi snakker jo om Hellas, eller hva ![]() Rørene er ofte gamle og utdaterte, de sprekker kanskje pga for høyt vanntrykk, et lite jordskjelv eller tilsynelatende uten grunn. Og det er ingen målere som viser hvor skaden er, så det må ofte graves mange hull for å finne det skadde røret. Derfor er kan det også være umulig å si hvor lang tid reparasjonen tar. Og så er jo ikke grekerne så sykt opptatt av tid heller, da. Nå vet jeg selvsagt ikke det spøtt om hva som var skaden, eller skadeomfanget her, så dette bare til generell opplysning. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Og, de kan jo bare trekke på skuldrene "Ti ta kanoume" ![]() M e n når man leier ut rom synes jeg det å informere gjestene, og i dette tilfellet, fortelle om denne vannkrana er noe Yannis ( og evt andre utleiere) både kan og skal gjøre. Synes ikke du? Turister flest vet vel ikke at det er s å vanlig at vannet forsvinner i timesvis på denne måten i Hellas ![]() Jeg har tilsammen tilbrakt mer enn 2 år i Hellas, har nok vært heldig, for bortsett i fra varierende trykk i dusjen har vi ikke manglet vann noe sted ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Som sagt, jeg uttaler meg bare om vannet og rørskadene
![]() ![]() Men jo, det er vanlig med vannstopp. Grekerkjæresten jobber i vannverket, ser du, så jeg har inside information. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med Lissie, du ska inte ta åt dig Janne. Jag blev mest förvånad över att du tyckte det var så bra men tänkte sen att det måste ha förändrats sen du bodde där. Allting kan ju ändra sig till det sämre tyvärr men det är ju väldigt ovanligt i Grekland att man har så negativa upplevelser av ett boende. Jag tycker det är tur att vi har Kalimera så kunde man boka om och slippa bli beskviken på Bella Vista när man kommer kommer till Andros.
Vi längtar till söndag för då bär det av på båtluff. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Å så snällt av dig, Katitzi!!☺
Hoppas för er skull att Elpida lever upp till ratingen på Booking, så ni får en härlig vistelse när ni är där! På återhörande då. Ha det ljuvligt! Jenny |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tråkigt att ni inte fick ett boende i det andra huset, då hade ni trivs bättre kan jag lova! Sunny(som gärna skulle bo där igen) |
|
||||
|
||||
![]()
Hej igen1
Nu är vi hemma igen efter vår luffning då besökte vi bl.a Andros. Vi bodde på Villa Dora studios 1. Jättbra boende supertrevliga tant som kom med tomater till oss från sin trädgård. Fin utsikt över vattnet, rena fina rum. Vi gick förbi Bella Vista och det boendet har nog sett sina bästa dagar. Är så tacksam att jag läste om det här och kunde avboka. För övrigt var Andros en trevlig liten ö. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|