![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Då var det bokat och klart!
![]() Åker till Parga i september. Var där för första gången i juni förra året och ser fram emot att få komma tillbaka. Reser på egen hand även i år och bor på samma hotell, Perivoli. Det är något med Parga som gör att man vill komma tillbaka och detta blir nog inte heller sista gången jag åker dit ![]() Jag hoppas inte att september är sent att åka men jag hoppas att lugnet har lagt sig igen efter högsäsongen, solen skiner och havet är varmt! /Lotta |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis Lotta för den bokade resan till Parga!
![]() Vet hur "gött" det känns när man just bestämt sig och bokat. ![]() Säkert en perfekt tid att resa i september. Lugnt och skönt och varmt i vattnet. Perivoli hotell med sina vackra citronträd i trädgården och centralt läge var du ju nöjd med förra gången. Bra val tycker jag. Hoppas vi kan resa tillsammans igen till Parga! /Marja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis med bestilt tur til Parga! Parga i september er kjempefint. Vi har vært der mange ganger i september, og skal dit i høst igjen. Veldig varmt i vannet, og behagelig temperatur ellers. Vi har hatt noen regnskurer (større fare for det jo senere i september man reiser). Selv om de er intense, varer de som regel ikke lenge, og det blir fresht og godt etterpå
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jamaz. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|