![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Till er som tyckte att mina direktrapporter från vår miniluff till Sifnos och Egina, 3-19 juni 2014, var för sega att orka läsa (de blev ruskigt långa!) och till er som trots allt kämpade er igenom, och till alla er andra .............
Nu har jag äntligen plockat ihop några av alla de bilder jag tog under resan. Gå in under min profil och kolla om ni har lust! Lite mera lättsmält hoppas jag. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi var på sifnos för några år sedan. Bodde i Faros. får säga att vår uppfattning av Apollonia överesstämmer med din. Där var det ganska dött, det enda som vi lyckades genomföra där var att byta buss. Visst det ligger jättefint, men inte mycket öppet för varken turister eller boende.
|
|
|||
|
|||
![]()
Härliga bilder, ni verkar ha haft en fin semester!!
Sifnos måste jag nog besöka någongång!!.. ![]() Tack, för titten!! Sunny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Oj oj!!! Vilka fina bilder och matchande bildtexter. Mina intryck blev många minnesvärda.
Fint med bilden på capris. Visste inte hur den växte. (Sifnos) Spännande med måsen och katten som goda kompisar. Sjötunga som rullats med spenat inuti. Skulle gärna vilja sätta tänderna i den rätten ni åt, såg gott ut. ![]() Agia Marina/Egina med egna minnen men sen -81. Kände också att den "grekiska vardagen" kom mig nära på den tiden. Verkar som tiden där fått ha sin grekiska takt. Tack! Marja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ett härligt fotocollage! Tack!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för jättefina bilder. Sifnos ligger helt klart med på min önskelista på framtida resor!
Maria |
|
|||
|
|||
![]()
Så härliga,fina och aptitretande bilder,väldigt trevligt att du hade skrivit lite om varje bild det uppskattade jag.
Monica ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|