|
|||
|
|||
Ö-luff Kykladerna
Planerar en ö-luff i Kykladerna och flyger till Aten 31 aug. Funderar på Amorgos som första ö, går färjan nonstop dit eller måste vi byta nånstans (försökte boka men gick inge bra)
Behöver vi boka biljetter och boende hemifrån? Högsäsongen är väl över 31 aug? |
|
|||
|
|||
Sv: Ö-luff Kykladerna
Hejsan
Ja det finns tre avgångar direkt (inte non stop dock , de stannar flera gånger på vägen, men inga byten) det datumet, dock endast till Katapola detta datum: HELLENIC SEAWAYS - Speed Boat - Catamaran - Car ferryHIGHSPEED 4 07:15 13:05 59 € SEA JETS - Speed Boat - Catamaran (Passenger Only)SEAJET2 17:15 23:15 59 € BLUE STAR FERRIES - Normal Boat - Car ferryBLUE STAR PAROS 17:30 02:50 34.5 € Tiderna är la lite sådär, jag hade tagit Bluestar trots den sena ankommsten, vid guppigt på havet skulle jag inte vilja åka Sea jeten iaf i 6 timmar Hmm svårt säga, högsesongen tar väll typ slut den helgen, borde vara lugnt, även om det är en populär sträcka, men jag hade nog lagt en bokning för att vara på säkra sidan, specielt om ni vill ta seajet, dem tar inte så många människor |
|
|||
|
|||
Sv: Ö-luff Kykladerna
Ok tack för svar!
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|