![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() När vi hade inbrott på vårt rum på Paros 1995 och både pengar och mitt pass blev stulna, så minns jag att Apolloguiden sa till mig att jag skulle ta mig från Paros till svenska ambassaden i Aten för att få nytt pass för hemresan. Vaddå?? Jag hade ju bara varit EN natt på Paros och om jag inte kom hem med mitt körkort så stannade jag GÄRNA kvar! Sommarlovet var ju långt! SJÄLVKLART kom jag hem utan pass!! ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Ja Amorgos er fantastisk. Første gang vi var der var i 1991. Jeg, min mann og to barn/tennåninger på 18 og 13 år var der. Bodde da på Annas Rooms . Deretter har vi bodd der ytterligere et par ganger. Trolig drar vi også ditt neste år. Sist bodde vi på Elini Rooms.
Så ser jeg at veldig mange lovpriser Tilos. Der var min mann og jeg for første gang tidlig i mai i år, og vi bodde bra på Elly bay, men ellers var vi ikke overbegeistret. Få mennesker og ikke hva vi vi forventet oss etter mange lovord på Kalimera... Kan opplyse om at vi elsker Leros, og kanskje bør vi igjen prøve Tilos.... |
|
|||
|
|||
![]()
Annars kan ni bara byta ut en bokstav och prova Tinos
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Finns det möjligen någon mer som kan ge lite input om Skopan och blåst? Larvih och Janne låter ju klart lugnande, skulle bara vara bra med lite fler tankar
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Att resa med Skopan är i sig illa nog. Att resa i elakt väder är mer än illa. Det är förfärligt.....
Arne Direkt från Café Igloo i Scala, Patmos. Havsbrisen oss svalka giva. Det förefaller som om det blir lika varmt som under gårdagen, morgonens svala inledning till trots. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
FINA, SÖTA, SKOPAN, denna livrem för Småcykladerna. Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Låter bra det med färre turister och mindre blåst!..
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|