![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jeg vet ikke hvor mange ganger vi "bestemte og ombestemte" oss for om vi skulle bli, eller reise videre ![]() d e t angret vi ikke på ![]() Vi ble seks dager på Lipsi og skulle gjerne vært lenger ![]() Men... ville ikke "ofre" Leros, så her er vi nå og n y t e r ![]() Reiser via Kalymnos til Kos, der blir det ca et døgn i Mastichari, før vi flyr hjem ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
När kommer ni till Kalymnos? Finns det tid för en träff på något kafé?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - kommer med Anna Express til Myrties, og blir der litt før vi reiser videre fra Pothea til Mastichari. Det hadde vært koselig, men mye tid blir det jo ikke, men hadde det passet for deg på formiddagen? Ellers må det bli " neste gang" ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
"Vi ble seks dager på Lipsi og skulle gjerne vært lenger
![]() Förstår precis känslan, varje gång jag åker från Lipsi känner jag alltid att jag skulle kunna stanna där längre. Kul att ni trivdes så bra där! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Förstår att nu ville stanna längre. Lipsi är så mysigt. Njut nu av Leros! Var bor ni?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jeg synes Mastichari har et ufortjent dårlig rykte! - det er det eneste stedet jeg kan tenke meg å bo på Kos, faktisk. Uten at det er noe "drømmested" for meg heller. Stranda er f i n, og vi spiser jo så veldig godt her ![]() ![]() - maten vår i går, lunsj på "El Greco" og middagen på "Traditional House" var blant de aller beste vi har fått denne ferien! ( - og du vet hvilke øyer vi har vært på ![]() Og vi bor veldig stille og rolig, men sentralt nok på, "Ilios and Irene" hos supertrivelige Sokratis ![]() På Leros bodde vi i Alinda denne gangen, likte oss veldig godt på Hotel Alinda ![]() Fant et Supertilbud på booking.com, 27 euro for et dobbeltrom med "hav og borgutsikt og frokost ![]() - frokosten var i tillegg god, kunne bl a velge mellom egg og bacon og omelet ![]() Vi har tidl bodd i Panteli og Platanos, kanskje vi velger Agia Marina neste gang vi skal til Leros? Det ligger fint til " midt i mellom" ![]() Vi har hatt ( nok en) deilig ferie, med et fantastisk fint vær, vindstille og myggfritt ![]() Senast redigerad av kari den 2014-09-17 klockan 09:25. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Välkomna tillbaka!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tusen takk, Monica
![]() Det ble bare tid til en hårklipp på Arne + en frappe i Pothea i går ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - at det er blant de stedene j e g kjenner til på Kos at jeg velger Mastichari ![]() Kos er ikke øya jeg er m e s t kjent på, det finnes sikkert en , eller flere, steder jeg ville trives ellers og ![]() ![]() - de mest kjente charterstedene har jeg valgt bort ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|