![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för ett trivsamt resebrev. Parga står högt opp på måste-besöka listan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Trevligt resebrev!
Parga ligger på vår önskelista sedan ett par år och troligen blir det nu i sommar vi åker dit! |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Inha för ett mysigt Parga som du visade upp. Känner igen samt fick mig
att känna alla fina minnen från sem 2013. Vi trivdes verkligen med vackra Parga . Saknar få resa till mitt älskade Grekland. Parga vill man återvända till igen. Som dem säger så ligger alltid Grekland kvar så en dag händer de ![]() Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Måste bara bekräfta att Parga är helt underbart fantastiskt. Jag har varit där två ggr och på andra resan tog vi med sambons föräldrar som aldrig(!!) varit till Grekland innan - dom åker till Parga för fjärde gången nu i juni ☺den förste som tipsade mig om Parga var en grekisk hårfrisör i Sthlm som sa att dit åker grekerna själva på semester 🌞
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Parga är ett resmål som man kan åka många gånger till. Jag kommer att återvända dit, men det får ändå vänta ett tag till. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jodå, det blev nästan två veckor i juni, och det var mycket trevligt. Lite "ökänsla" som vissa beskrivit det. Bäst var alla närliggande utflyktsmål samt "litenheten", dvs korta avsånd. Mindre bra var prisläget och inkastarna. Inte högsta betyg men mer än godkänt! |
|
||||
|
||||
![]()
Tack. Hoppas resebrevet inspirerade till en resa till Parga.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|