|
|||
|
|||
Vågar man resa till Kos i maj/juni ?
Hej,
Vi funderar på att boka en vecka på Kos antingen i maj eller juni. Dock räds vi hålligång och partaj och gillar egentligen lugna mysiga öar med god mat och skön stämning. Kan vi finna det vi söker på Kos ? Vi har tittat på Fritidsresor hotell Aqua Blu. Någon som bott där ? |
|
||||
|
||||
Sv: Vågar man resa till Kos i maj/juni ?
Citat:
Hotellet har jag inte bott på, inte i Lambi heller för den delen. Men det är nära till Kos stad därifrån. |
|
||||
|
||||
Kos kan man åka till närsomhelt, bästa ön och folket är härliga!!!
|
|
|||
|
|||
Tack för svaren. Ja då kanske vi ska våga oss på en vecka på Kos. Vi lockas av utflyktsmöjligheterna; Kalymnos, Telendos, Nissyros och kanske en tur till Turkiet.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Nisyros måste ni bara åka till! |
|
|||
|
|||
Vi var på Kos i april ifjol (påsklovet). Jättefint, men kallt i havet. Dessutom åkte vi över t Nissyros. Rekommenderas varmt det också!
Lugnt och mysigt på båda öarna! Lycka till! /nickelena |
|
||||
|
||||
Hej igen
Kul att ni väljer Kos!! Det finns en hel del att se även på Kos fastän ön inte är så stor. Hyr moppe eller bil för att ta er runt. Åker ni upp till Zia så finns det naturpark att se och ska ni käka en bit mat så finns det ett flertal restauranger och då rekommenderar jag " Oromedon" Ja jag kan rada upp massor men det tänker jag inte göra Lycka till och hoppas ni får det bra. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|