![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Busshållplatsen till Rafina är flyttad en bit och finns alldeles där gångbron till metron går över körbanan. Men fortfarande mitt emot Sofitel. Det är bättre plats för bussarna nu. Jag blev lite paff när jag först inte hittade "gamla" hållplatsen nu i april, men fick bara gå en liten bit till.
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Nej nej...50 m kanske....Blev bara så snopen när jag inte såg stolpen och inte visste var hållplatsen var
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack!
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack, alla för snabba svar. Vet någon hur lång tid bussresan tar från flygplatsen till Rafina. Går bussen ända fram till hamnen eller är det gångavstånd också?
|
|
|||
|
|||
![]()
Oj, såg nu att du redan hade informerat om det Micke Köping. Tack för all info. En riktig lite guldgruva det här forumet!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Bussen går ner till hamnen i Rafina. Bara ca 100m att gå. En gång vände bussen nere på kajen till och med. |
|
|||
|
|||
![]()
Bussen stannar precis framför alla biljettkontor i Rafina hamn. De ligger på rad.
Har ni väntetid till bussen i Rafina kan ni ju köpa biljetter till båten på flygplatsen så är det gjort. Jag har dock själv aldrig gjort så så jag vet inte var biljettkontoret ligger. Mellan alla biljettkontor i Rafina ligger gyrosställen, tavernor och caféer på rad! Rafina är en mycket mysig liten hamn. En härlig start på semestern! Lissi |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|