Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-05-15, 08:25
majis avatar
maji maji är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007
Standard Sv: Pireus - Sifnos

Snälla Sunny sluta inte rapportera Dina berättelser och nu alla vackra bilder gör ju att man nästan längtar ihjäl sig. Tror precis som Thira att det är många som läser men kanske inte kommenterar. Så snälla knata på och fota allt vad orkar och berätta för oss här hemma
//maji med bara 11 dagar kvar till Grekland
Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 08:38
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005

Jag säger samma som maji och Thira. Vi som läser njuter oavsett om vi kommenterar var dag eller ej. Inte funderar jag över hur många som läser mina dagsrapporter från Thessaloniki. Jag skriver dem mycket också som en dagbok för mig själv och om andra också inspireras är det dubbel glädje! Jag njuter SÅ av Dina vandringar på öar jag nog aldrig kommer till ! FORTSÄTT!

Lissi
Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 09:26
Braxen Braxen är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2014

Hej

Stort tack för roliga och intressanta brev från Sifnos. Vi vandrar alltid mycket på våra årligen återkommande resor till Grekland. Vår favoritö är Fourni. På Sifnos har vi inte varit men jag blir verkligen sugen på att åka dit. Lederna ser så fina ut, bra att kunna kombinera med buss på hemvägen.

Tack igen, Braxen
Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 10:00
Ylva A Ylva A är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2008

Sunny 12,
Känner ibland som du: "Är det någon.....?" Då får man tänka som Lizzi (och det får bli mitt råd också): "Jag skriver också för mig själv och om det inspirerar andra blir det dubbel glädje!
Du skriver bra och inspirerande och delar med dig av dina upplevelser! Jag hoppas att du fortsätter att resa och skriva! Jag kommer nog varken till öar som Amorgos eller Sifnos och får nöja mig med att läsa vad andra berättar. Tyvärr är det alltför få som bidrar med sina äventyr, tycker
/ Jannis
Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 10:52
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Jag skriver dem mycket också som en dagbok för mig själv och om andra också inspireras är det dubbel glädje!

Lissi
Precis, det är ju roligt för en själv också att gå tillbaka till vad man gjorde när man var på ett visst ställe.

Och fortsätt att skriva, det är mycket inspirerande. Jag förstår att det kan kännas som om man skulle skriva ut i sfärerna på något sätt, men precis som många här har påpekat så är det nog många som läser fastän de inte skulle kommentera. Jag t.ex har aldrig vandrat men när jag läser dina rapporter och om andras vandringar också så börjar jag och förstå att det kan var mycket givande. Kanske man skulle kunna vandra lite nångång, åtminstone liiiite.

Ha det fortsatt fint och njut av Sifnos. Ta ingen stress av att rapportera, men du ska veta att de är mycket uppskattade!

/ Anne
Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 06:38
Monica Ps avatar
Monica P Monica P är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007

Svara med citat
Gammal 2015-05-12, 10:43
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Låter som du skulle trivas riktigt bra. Själv skulle jag säkert trivas vid tavernan i Vathy. Gillar tavernor vid vattnet.

Skall bli roligt att kolla bilderna sen, tekniken funkar inte alltid, men det är ju förståeligt.

/ Anne
Svara med citat
Gammal 2015-05-12, 10:50
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av Alala Visa inlägg
Låter som du skulle trivas riktigt bra. Själv skulle jag säkert trivas vid tavernan i Vathy. Gillar tavernor vid vattnet.
Tavernorna, faktiskt. Nästan alla tavernor i Vathy ligger vid vattnet. Det är Shirley Valentine Bay
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:24.