![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() /NW |
|
|
||||
|
||||
|
Ja, man fick faktiskt en bra överblick. Vill gärna återbesöka Spinalonga, när jag var där i höstas var vädret inte så bra, det började regna.
Men om jag far dit på nytt skall det vara soligt (inte nödvändigtvis väldigt varmt) och det måste vara en lugn tid så att det inte är för mycket folk där. ![]() / Anne
|
|
|
||||
|
||||
|
Nå er det kommet en super nettside med mye informasjon om Spinalonga og sykdommen Lepra og Tv-serien "To Nisi "m.m.
Her kan du også kjøpe tv-serien "To Nisi" Du kan også kjøpe e-bøkene"Spinalonga" av Nike Azoros. og "Ørnen fra Spinalonga" av Nike Azoros Hele overskuddetav salget går fortsatt til barnehjemmet "Kivitos tou Kousmou" i Athen ![]() http://www.spinalonga.me/Kjop/OYA---DVD/oya---dvd.html Senast redigerad av Pusimal den 2015-05-22 klockan 18:24. |
|
|
||||
|
||||
|
Fick filmerna i brevlådan igår, så väldigt snabb leverans med tanke på att det är avsänt i Grekland. Norsk text hoppas jag inte ska vara något problem. Man får ju vara glad det inte är textat på finska för då hade det ju varit rena grekiskan i dubbel bemärkelse
Tack igen!Simetra
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Ja, de er raske til å sende filmene, nå ønsker jeg deg god fornøyelse ![]() - det er både veldig vondt, og veldig godt å se To Nisi
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|