![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
När det gäller maten blir mitt val Sifnos! Deras ostar är fantastiska. Och inte bara ost! Nej det fanns ett mycket
bredare och bättre utbud på Sifnos än Serifos. Och framför allt mycket godare. ![]() Chris ... som ska till Sifnos bl a i år ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om ni tyckte att fyra dagar var tillräckligt på Amorgos bör ni defintivt inte bo i Faros. Kanske Sifnos är för liten ö för er. Jag har själv uppfattat att Kamares är lite lugnare än Katapola. Själv stannade jag 10 dagar i Katapola men jag hade gärna stannat längre. I Faros på Sifnos var jag ganska nöjd efter 4 dagar mest kanske för att maten inte var bra där och stranden ganska skräpig med blöt sand. Plockade fimpar en hel fm och det fanns massor kvar ändå. Vandringsmöjligheterna i området, den vackra utsikten från boendet samt lugnet var däremot helt underbart.
Eva (svar till Alexandra) |
|
||||
|
||||
![]()
Min avtarbild är tagen på Sifnos med utsikt över det fatastiskt vackra gröna havet där tyvärr många lämnat sina cigarettfimpar på stranden.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Min kompis och hans flickvän var några dagar på Serifos, det var de som rekomenderade den ön till oss...De sa att det var väldigt lugnt och inte fanns så mycket att göra mer än att sola och bada typ...Jag antar att Sifnos är lite större än Serifos, och vi funderar på att kanske stanna några dagar på varje ö, och om vi inte skulle trivas alls så ligger ju Milos inte långt därifrån. På Sifnos är nog Kamares den bästa orten för oss tror jag, och det var inte det att vi inte trivdes i Katapola, men efter några dagar så räckte det för oss ![]() /Alexandra |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|