![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Åh så fint Lissi!
Och vilken variation på upplevelser ni måste haft i Thessaloniki. Tack för att vi fick se men även läsa dina direktrapporter därifrån. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Lissi,så fina bilder,den med paraplyerna blev en favorit.
Monica ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för de fina bilderna Lissi! Längtar ständigt till min gamla "hemstad", Thessaloniki kommer alltid att vara speciellt för mig. Kul att ni också upptäckt denna pärla!
/Outi |
|
|||
|
|||
![]()
Mycket intressant att se bilder från Thessaloniki!
|
|
||||
|
||||
![]()
Takk for fine bilder
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj oj oj Lissi! Vad ska man säga? Vilken fantastisk stad. Utan att ha varit där så känner jag med hjälp av dina bilder en magisk cocktail av Aten och Rom (särskilt utgrävningsbilderna). Du är en mästare på att förmedla känslor med dina bilder tycker jag.
Masse som njuter av både havets öppna vidder och storstadens skönhet |
|
||||
|
||||
![]()
Verkligen fint skildrat! Man förstår varför du gillade staden.
|
|
||||
|
||||
![]()
Åh så fina bilder! Tusen tack
![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för fina bilder. Du har öppnat Thessaloniki för oss som aldrig har varit där. Men nu är det säkert många som gärna skulle resa dit!
![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kul att ni gillar bilderna! Claes och jag konstaterade att en långweekend för oss i Thessaloniki, med flyg från Skavsta blir billigare än motsvarande helg i Stockholm
![]() Inget svårt val!Till våren åker vi en to-må-resa. Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Monica ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack, Lissi för att du delar med dig av bilder från Thessaloniki.. förstår att just du och Claes trivdes bra där.. har ju förstått sen tidigare att ni gillar större städer...
Jag är nog en obotlig Ö-älskare.. ![]() Men funderar på en vinterresa till Aten nu i år eller 2016, för att lära känna staden bättre det vore intressant!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fine Thessaloniki! Tusen takk for at vi fikk se de flotte bildene, Lissi - de frister meg til å reise tilbake.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja, det skulle jag också vilja.. det vore så häftigt!!..
![]() Reser du själv? Kanske vi ses då!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Skickar ett PM till dig i eftermiddag istället (vill inte frångå ämnet i tråden, ber Lissi om ursäkt för mitt lilla inbräck om personlig resa mitt bland alla fina bilder och allt).
Senast redigerad av Thira den 2015-06-16 klockan 06:15. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Aten över nyår är helt underbart!!!!! Ni två skulle garanterat ha kul ihop!! Planera på! Läs gärna mitt nyårsresebrev från Aten 2005/2006 då maken och jag var på bröllopsresa i Aten och både såg Giannis Parios och firade nyår där. Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, Lissi.. läser dina resebrev från Aten med STORT intresse, känns som jag måste dit i vinter ❄..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Kan bare b e k r e f t e det Lissi skriver, en romjul (mellanjul) - over nyttår i ATHEN er helt topp ![]() Vi var det sist i 2010/2011 ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|