![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Antingen eller eller både och.
Förenklingar är ju aldrig roliga. |
|
|||
|
|||
![]()
oj då var inte meningen att trampa så många på fötterna, jag menade absolut inte att man inte får/kan åka charter, utan skrev om min upplevelse!!!
ber så mycket om ursäkt om jag gav flera upprörda känslor, men trodde att även jag fick skriva om hur jag känner..... utan att det skulle tas som om jag dissade alla som gillar att åka charter. Zelda |
|
|||
|
|||
![]()
Det gäller att passa sig, när man skriver. Det finns många kittsliga på forumet. Mitt råd: skriv aldrig, när du kommit hem från den grekiska tavernan. Det rådet har jag ställt till mig själv!
Glad midsommar var ni än befinner er! / Jannis |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
känns skönt att du och Jannis förstod vad jag menade glad midsommar till er med! Zelda |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ser fram emot massa Naxostips Zelda! Om en dryg månad tar jag med mig min Kretaälskande pojkvän till Naxos. Ha en riktigt härlig resa dit!
|
|
|||
|
|||
![]()
oj... som jag skrev så var mitt inlägg inte personligt alls till dig Zelda. och som jag skrev var det kanske också på fel tråd... det jag hade tankar om var, som jag också skrev, den lite tråkiga attityden mot charter kontra den mer accepterade reguljärflygningen. Som jag uppfattar det!
Ville inte alls skapa någon debatt charter mot reguljär ..Tycker bara vi kan glädjas tillsammans i/om Grekland. /Emma |
|
||||
|
||||
![]()
Som någon skrev så är det ju olika skeden i livet, olika förutsättningar man har, olika resor man gör helt enkelt. Det ena är väl inte bättre eller sämre än det andra
![]() ![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat: