![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Vi var på Amorgos förra året i slutet på augusti och det var inga problem att hitta boende...Det var inte så många rumsuthyrare som mötte oss och det verkade som att det var ganska fullbelagt, men det fanns en del olika alternativ att välja på. Vi bodde i Katapola på Pension Amorgos mittemot där färjorna lägger till. /Alexandra |
|
||||
|
||||
![]()
Tack alla snälla för bra svar
![]() Hälsn Apelsina |
|
||||
|
||||
![]()
Första gången vi var på Amorgos, 1999, kom vi i slutet på maj. Då var det JÄTTESVÅRT att hitta boende, men det lyckades till sist att få ett par nätter hos ELENI Rooms i Katapola. Sen fick vi åka ifrån ön efter bara ett par dagar. "Hela ön" var förhandsreserverad till turistfolk från Kreta.
Men sådana här arrangemang har de ju inte senare på säsongen. Jag vet inte om de ofta har det i maj/juni - någon som vet mer? Marianne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det har byggts en hel del på Amorgos sen 1999 så risken för fullbokat är betydligt mindre idag.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Jag var där förra sommaren vid ungefär samma tid som du ska dit. Mitt råd är att boka i alla fall första natten.. Det var helt smockat och vi fick leta ett bra tag innan vi hittade något. Som tur var efter mycket letande hittade vi boende.
Mvh Jesper |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|