|
||||
|
||||
Hotell nära vandringsleder.
Hej alla kalimeras.
Tänkte fråga om lite tips om hotell som ni kan rekommendera på Kreta som är relativt nära både vandringsleder och stränder. Har hittat några på internet men tänkte att personliga rekomendationer väger tyngre än bilder. Tack så mycket, ha en fin sommar. |
|
|||
|
|||
Sv: Hotell nära vandringsleder.
Paleochora alla gånger!
|
|
||||
|
||||
Håller med!
Och för att inte vara subjektiv; så spelar det ingen roll vilket hotell/pensionat man bor på. Nära till allting, även natur och stränder. Birgitta. |
|
||||
|
||||
Hej! Jag skulle valt Chora Sfakion! Nära till många spännande och vackra vandringsturer. Och man kan nog bo på vilket hotell som helst! Här är det nära till allt!
Hälsar Lena och Nisse |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Håller med alla andra. Välja någon av byarna i sydväst: Paleochora, Sougia. Loutro eller Chora Sfakion.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Vad jag vill säga, Spartacus, är att du även kan byta ort på sydsidan genom att ta färjan. Eller också vandra mellan någon/några av byarna. Man kan inte följa stranden, så man får säkert fantastiska vyer uppe i bergen och längs ravinerna. Kolla in Olle och Annas (Fysimeras) vandringar. Birgitta (som tar färjan mellan byarna). |
|
|||
|
|||
Kom till Ierapetra! Jag leder dagsvandringar: http://inspirewiz.com/vandra-pa-kreta/
Hjärtligt välkommen! |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|