|
||||
|
||||
Sv: Re: Bagageregler charter
Om en kabinväska, med godkänt mått, får väga 10kg i ett reguljärflygplan, varför ska samma väska bara få väga 5 kg i ett charterplan? Jag förstår inte skillnaden.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Visst går det att hitta billiga stolar på reguljärflyg också, men ... Oftast är det rejält dyrt. Eftersom du ställde en fråga direkt till mig så Men hoppas att ni hade en underbar resa |
|
|||
|
|||
Hmm tycker det brukr var lättare att hitta reguljära stolar billigare än flygstol med charter, men 1999 var bra pris , men vi bokar tidigt o vet vilka dagar vi vill åka (pga jobb måste jag bestämma exakta dagar iaf 6 månader i förväg) så kommer vi ofta undan ganska billigt ändå, ca 2000-2500 kr per skalle tor brukar det hamna på ner till grekland o ut till en ö, med en eller två mellanlandningar, helt ok tycker jag
|
|
||||
|
||||
Citat:
I "katalogenes tid" kunne man virkelig finne det utrolige Jeg booket en utrolig billig 3 ukers tur til Chios m e d hotell ca 1900 NOK kostet den, det husker jeg Men, det jeg husker a l l e r best - er at det kostet 50kr MER å booke "Kun flystol" i samme prisliste |
|
|||
|
|||
Sv: Bagageregler charter
Ja ibland är det "A djungel out there"
|
|
|||
|
|||
Jag får i alla fall en egen tvårumslägenhet med terass i Petra, Lesbos, för 4600:- för en vecka nu i slutet av augusti, inklusive mat på planet, av- och ombokningsskydd och busstransfer. Min syster valde i en enrummare med balkong för 4300.- Det är vi väldigt nöjda över
|
|
|||
|
|||
Jeg ser på bildet av den blide Lissi som har fått plass til så mye i ryggsekken sin.
Jeg skal ta for meg det som står her om pakketips, og så sjekke om jeg får det til. Vi pleier å ha koffertene fulle på 2 ukesturene - en 20 kg og en 15 kg. Litt mindre på en uke. På kortere turer har vi bare håndbagasje. Vennlig hilsen Pelagia |
|
|||
|
|||
Re: Bagageregler charter
Lycka till! Ja man tror inte att det går ner så mycket själv klarar jag aldrig det! Jag måste ha många ombyten för jag älskar vita blusar och skjortor, tvättar håret två gånger om dagen och vill ha massor med schampo, hudcreme, fotsalva, parfym, deo med mera. Och bara resväskan väger över 5 kilo men jag önskar jag klarat att resa så lätt ! Trevlig resa
|
|
|||
|
|||
Re: Bagageregler charter
Ja hemma duschar jag ju så klart bara på morgonen, men i Grekland - efter en lång dag på stranden - vill man ju bli fräsch igen på kvällen
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|