![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Är man borta en vecka så är Paxos o Antipaxos inget måste. Var där 1996 o har inte återvänt då jag inte gillar båtarna. Satsa på Acheron vid Glikí istället om ni vill på utflykt. Annars räcker badbåtarna bra till olika stränder bra. Åk med Fotis på Parga Express så får ni en trevlig tur.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Har ni (vänder mig nu till M.G) tänkt åka med på en utflykt till Acheron (floden Styx) så var observanta på att denna bara går en och samma dag (!) i veckan (och inga andra dagar) jag menar så att ni inte missar den! Har ni eget fordon behöver ni ju inte bry er om detta naturligtvis... Familjeföretaget som kör expressbåtarna har också en tur dagligen till "Acheron river" men är inte alls densamma utan går mest ut på att (med båt) bada vid olika stränder och grottor. Hej då! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tipsen! Ja vi har absolut tänkt att åka till Ancheron. Såg att Apollo åker dit tisdagar. Vi vill inte hyra bil så det är inget alternativ. Finns det något annat lokalt bolag som är bättre och billigare än Apollo?
|
|
|||
|
|||
![]()
Acheron ska det ju va
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|