![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Hur reser du helst till/i Grekland? | |||
Charter med all inclusive |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0.30% |
Charter med hotell |
110 | 32.54% |
Endast flyg/stannar i huvudsak på en ö |
74 | 21.89% |
Endast flyg/åker mellan flera öar |
129 | 38.17% |
Kryssning/segling |
2 | 0.59% |
Annat |
22 | 6.51% |
Antal röster: 338. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Dessutom tror jag att det finns en rörelse åt motsatt håll också - från båtluff till charter. Man blir mer bortskämd med bekvämlighet när man åldras, tycker jag mig märka ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Annat=med egen bil via Italien.
Helst alltså, när ekonomin tillåter det ![]() ...Annars får det duga med flyg //Stina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Och när man reser singel vill charterbolagen ha hutlöst betalt för att få disponera rummet/lägenheten ensam, vilket värdfolket på plats tar hänsyn till i sin "prissättning". Chris ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Då ökar sannolikheten att det blir en rolig blandning på folk och inte bara svenskar. Senaste hade jag holländare, italienare, engelsmän, en amerikan och en grekinna som pensionatsgrannar. Sånt är kul. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det hadde vi på Kristina's rom på Rhodos i høst ![]() I annen etasje er det 3 rom, vi bodde i det midterste og hadde på den ene siden en lærerinne fra Astypalea ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och så kan man ju själv välja inte bara ö, utan även vilken del av ön man vill bo på, vilken ort och vilken del av orten - och på så sätt ha många fler alternativ är charterbolagen erbjuder.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Dessutom i år har vi valt ett lite lyxigare boende i Grekland, skall bli kul att se vad det i Grekland betyder ![]() Annars, när vi har tid, äääälskar vi båtluff och valfriheten. //g |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|