![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Fy bubblan så avis jag är nu haha ojojoj.
Jag vill också vara på väg till Mani. NU! (inte om 100 år som det känns till maj). Behöver egentligen inte önska dig en fin resa för jag vet så väl att du kommer få det (du ska ju till Mani). Är ganska säker på att du nu kommer känna igen det Grekland du mötte då du började dina resor dit - inte bara genom att en del av busschaffisarna röker i bussarna då de kör (det fick mig att bli väldigt nostalgisk). Ena handen på mobilen, andra håller de i ciggen och ut genom fönstret. Vad de styr med har jag ingen aning om ![]() Jag har fått Manimani och kommer aldrig att bli botad ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig resa Janne!
Även jag ser fram emot dina rapporter ![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Have a nice trip!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag blev också nostalgisk och lite avis...Vinka från mig till Pylosområdet...
|
|
||||
|
||||
![]()
Du ska ha, Janne en perfekt resa
![]() Ha det så kul! |
|
||||
|
||||
![]()
Kalo taxidi Janne! Vi syns här nere
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det gör vi! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg ønsker dig også en god tur med en masse fantastiske oplevelser
![]() Hilsen Susie direkte fra Skopelos, hvor der heller ikke er så dumt ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ha det så bra Janne! Vi ÄR på Ios andra året i rad och det blir bara bättre. Idag gick vi till Kumbara och imorgon till Valma Beach. Sen väntar formidabla Honeymoon!
|
|
|||
|
|||
![]()
Så härligt med Peloponessos! Kul med något nytt också för dig. Kommer garanterat gilla det!
![]() Här i Oslo är det grått och trist och så långt man kan komma ifrån underbara Grekland.... |
|
||||
|
||||
![]()
Ser fram emot dina rapporter Janne! Kul att det ännu finns nytt att upptäcka i Grekland för dig. Ha en go tur!
Masse |
|
|||
|
|||
![]()
Ha det bäst! 5 nov är det jag som är där!!!
![]() Ser fram emot rapporter! Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Ha det så himla härligt!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ha det så bra, ser fram emot rapporter. Om du ska äta i Methoni så rekommenderar vi Klimataria, fantastisk mat, bland det godaste vi ätit i Grekland. (för några år sedan i alla fall)
Carina |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|