|
||||
|
||||
Mina drömmars Grekland
Resultaten av omröstningen är föga förvånande och även om det kan vara kul att veta var i Grekland många drömmer om att åka, så måste jag säga att jag tror det skulle vara intressantare att få veta vilka 42 platser som inte kom med på listan. Då kanske man skulle få något tips om man inte har tänkt på förut...
Kan du inte publicera dem också Janne? |
|
||||
|
||||
Sv: Mina drömmars Grekland
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Malin - som den gången inte fick följa med mamma och sen aldrig kommit till Kalymnos |
|
||||
|
||||
Nå har det seg sånn at jeg er svært lite bereist når det gjelder Hellas. Jeg har kun vært på Karpathos, der har jeg imidlertid vært ganske mye. Jeg fant min drøm ved første forsøk. Men det hadde selvfølgelig vært moro og vært noen andre steder også, Athen skulle jeg veldig gjerne ha besøkt. Får nok gjort det etter hvert!
Margrethe |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Började med Kos 1978 och sen har det blivit MÅNGA öar (48), men aldrig Rhodos. Jag drömmer inte speciellt om Rhodos heller, är ganska nöjd med att återse många av favoriterna nu. (Jag deltog inte heller i "Mina drömmars Grekland"). Marianne |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Malin |
|
|||
|
|||
Citat:
Jeg innbiller meg at Chios og Samos må være ganske like, selv om taxisjåføren som kjørte meg til byen en dag klaget over at det regnet alt for lite på Chios. På Lesvos og Samos regnet det, men på Chios! Bare sol! Som om _det_ skulle være feil liksom |
|
||||
|
||||
Citat:
Det känns skönt att drömma om återseende av öar idag, och inte nödvändigtvis nya mål. Det var därför jag inte kunde delta i "Mina drömmars Grekland", som handlade om icke besökta platser, - annars är det kul med Jannes olika omröstningar och jag deltar gärna. "Vilken plats återvänder du helst till" kunde vara ett förslag. Bästa artist är ju också kul att följa för tillfället. Marianne Senast redigerad av Marianne den 2006-02-02 klockan 12:30. |
|
||||
|
||||
Jag tror att om man gjort denna frågeställning någon annanstans
t.ex. på Aftonbladets hemsida eller dylikt, så hade man fått helt andra svar. Tänk på att precis som avancerade akvarister som typ ciklidodlare har sina forum. Har ni (vi) Kalimera. Många här är tvättäkta Greklandsentusiaster och ni röstar helt annorlunda än gemene man som kanske känner till lite grand om några enstaka öar. Svaret blir ju inte mindre intressant för det. Bara annorlunda! |
|
||||
|
||||
Mina drömmars Grekland!
Tycker det är urstarkt att Kreta kommer på 10:e plats!!!
Speciellt hu frågan är ställd. Dom flesta har ju varit där redan! " Vilken ö eller plats i Grekland - som du inte tidigare besökt - drömmer du om att besöka? " En förtrollande och väldigt kontrastrik ö i mångas hjärta!!! |
|
||||
|
||||
Sv: Mina drömmars Grekland!
Citat:
MartinIFK |
|
||||
|
||||
Athen skulle jeg veldig gjerne ha besøkt. Får nok gjort det etter hvert!
Margrethe[/quote] Det tycker jag du ska! Jag var där förra sommaren, för första gången, och blev väldigt possitivt överraskad. Vi tillbringade lördag em + kväll där på hemvägen. I år blir det flyg till o från Athen igen, och redan känns det som att vi vet lite vart vi ska ta vägen. Hälsningar Ann-Britt |
|
||||
|
||||
Sv: Slattarna
Citat:
Kul! Nu fick man några okända ställen att lära sig något om och kanske vilja resa till Dessa skulle jag särskilt vilja veta lite om. Någon som kan berätta om någon eller några av dem? Agios Oros Anthikythera Athos Kinaros Napflio Psara Samotraki Gavdos Sikinos Skyros Kalives Thrakia Volos |
|
||||
|
||||
Tyvärr var jag inte medlem på sidan när omröstningen pågick men jag skulle ha röstat på 2:an Karpathos som har det härligaste namnet av alla öar också
Martinifk |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|