|
||||
|
||||
Sv: Bye, bye 👋..... Sweden..
Citat:
Vil tro du får Askeliområdet nesten for deg selv, men med vakre Poros by i gangavstand får du mer liv når du ønsker det For oss ble den vakre byen, den gode maten der og trivelig bemøtende det beste med øya Men du som er en vandrer med stor rekkevidde finner sikkert mye vakkert vi, som gikk noen km=mil langs veien, ikke har sett Men viktigst KOS deg og NYT |
|
||||
|
||||
Have a nice trip!
|
|
|||
|
|||
Kalo taxidi! Hälsa vackra Poros!
Anki |
|
||||
|
||||
Ha en härlig resa! Och underhåll oss GÄRNA med både bilder och ord om du har lust och möjlighet. Jag följer dig som en hök...
MVH zakka |
|
||||
|
||||
Troligen är det som Kalimera säger: Man får ju två val, uttag direkt i Euro, eller "Convert Skr till Euro" - det senare alternativet brukar bli dyrast! Ännu dyrare blev det att växla hemma i Sverige, fick betala en bra bit över 10:- för Euron på Forex häromveckan!
|
|
||||
|
||||
Ha det så underbart! Poros är underbartDen godaste fisksoppan nånsin åt jag där!!
|
|
|||
|
|||
TACK..alla för trevliga hälsningar!!..
Jag kommer säkert utforska Poros från söder till norr..det blir på cykel.. sen till fots runt omkring Poros Chora.. Lagom promenad varje dag från Panorama apt. in till Chora och sen springa i alla trappor på hotellet.. ..SÅ..en hel del motion blir det!.. Vi höres!!.. |
|
||||
|
||||
Här på Tilos fick vi bättre kurs än hemma.
Sunny! Välkommen till ett mycket soligt och härligt Grekland - som alltid. Sjöborren. |
|
|||
|
|||
Tack, hoppas det håller i sig.. det fina vädret!..
|
|
||||
|
||||
Önskar dig en fin resa till Poros till att börja med. Och riktigt spännande tycker jag det skall bli att förhoppningsvis få veta vart du drar därifrån. Så hoppas du orkar och kan rapportera!
Ha det bra! / Anne |
|
||||
|
||||
Sv: Bye, bye ..... Sweden..
Ha en fin semester Sunny
Ska bli kul att höra vad du tycker om Poros //maji |
|
||||
|
||||
Citat:
/ Tom |
|
|||
|
|||
Önskar dig en härlig vistelse Sunny! Ser fram emot dina reserapporter som jag alltid läser.
|
|
|||
|
|||
Tom, jag ska hälsa!..
Till alla andra hälsningar... Sunny, som ska försöka sova.. upp i ottan... |
|
||||
|
||||
Ha en trevlig tur Sunny och lycka till med ev. besök på Egina.
Ska försöka återkomma med en avslutningsrapport i min tråd om Eginabesöket. Är nyss hemkommen och behöver några dagar för att landa. Kanske kan det bli några bilder också i mitt bibliotek. Masse |
|
|||
|
|||
Ser fram emot dina bilder Masse...
Sunny, på Arlanda om cirka 50 min...... |
|
||||
|
||||
Citat:
Ha det bäst på din resa Sunny! Abi |
|
||||
|
||||
Jag vet inte hur många automater det finns på flygplatsen men två av dem tillhör Alpha Bank. Dom "erbjuder" dig uttaget i svenska kronor eller i euro. Det gäller bara att se upp och välja EURO.
Välkommen till Grekland!! |
|
|||
|
|||
Tack Claes.. jag märkte det när jag skulle ta ut.. fick tänka till mer än en gång... fler frågor än normalt!!..
Men det gick bra! Sunny, som sitter vid Gate E8 och dricker en Mythos och käkat en spenatpaj..... Nu väntar en timmes färd över till Poros med Flying Cat 18.30..I'm happy!!.. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|