![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Blir en helg i Berlin i december
Både Herta Berlin och Eisbären berlin spelar hemma den helgen ![]() Fotboll, ishockey, museer och julmarknad Givetvis god mat, öl och Currywürst ![]() Men till Uppsala innan och Djurgårdens bandypremiär nästa held i allsvenskan norra
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Nej det brukar inte vara "för" varmt..havet ca 22-24,,Blir det Rethymno igen Lissi,,var ska Ni bo?
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Citat:
Lissi |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Från vår flygplats är det bara Turkiet som gäller.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Citat:
TYVÄRR finns bara en vecka...fattar inte varför då alla resor fylls jättesnabbt så det borde finnas kundtryck även på två veckor. Jag har tjatat på Ving massor av gånger men de säger bara att alla vill ha enveckorsresor här i Småland. Hur de nu kan veta det utan att ens ha provat två! ![]() ![]() Fritidsresor åker vi ju nu, men där frågade jag faktiskt inte om man kunde ha stannat en vecka på egen hand....ska testa det nästa gång. Det gick ju från Växjö förra hösten då jag stannade tre veckor och Claes två. Lissi |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Det är ju väldigt märkligt!
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|