Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2015-10-27, 09:53
Carle Carle är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 648
Standard Sv: Resor på G !

Blir en helg i Berlin i december
Både Herta Berlin och Eisbären berlin spelar hemma den helgen
Fotboll, ishockey, museer och julmarknad
Givetvis god mat, öl och Currywürst

Men till Uppsala innan och Djurgårdens bandypremiär nästa held i allsvenskan norra
Svara med citat
  #2  
Gammal 2015-10-18, 06:09
Athanasia Athanasia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Bandhagen
Inlägg: 2 732
Standard Sv: Resor på G !

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Då är det inte så hemskt varmt väl? Hoppas jag för vår skull

Lissi
Nej det brukar inte vara "för" varmt..havet ca 22-24,,Blir det Rethymno igen Lissi,,var ska Ni bo?
Svara med citat
  #3  
Gammal 2015-10-18, 08:45
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Sv: Resor på G !

Citat:
Ursprungligen postat av Athanasia Visa inlägg
Nej det brukar inte vara "för" varmt..havet ca 22-24,,Blir det Rethymno igen Lissi,,var ska Ni bo?
Lagom temeratur.Denna gång blir det österut, Analipsi.

Lissi
Svara med citat
  #4  
Gammal 2015-10-18, 14:21
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 35 804
Standard Sv: Resor på G !

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Ja Helena, detta är inte klokt ! MAKEN som var så trött på charterliv efter 8 dagar alldeles nyss tyckte det var perfekt med en knapp vecka......och från KALMAR!
Jag såg att de börjar flyga till Kreta från Kalmar, och det är ett mycket bättre alternativ än Växjö. Kul!

Från vår flygplats är det bara Turkiet som gäller.
Svara med citat
  #5  
Gammal 2015-10-18, 14:45
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Sv: Resor på G !

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Jag såg att de börjar flyga till Kreta från Kalmar, och det är ett mycket bättre alternativ än Växjö. Kul!

Från vår flygplats är det bara Turkiet som gäller.
Ving har några avgångar till Rhodos också, men denna gång blev det Analipsi.
TYVÄRR finns bara en vecka...fattar inte varför då alla resor fylls jättesnabbt så det borde finnas kundtryck även på två veckor. Jag har tjatat på Ving massor av gånger men de säger bara att alla vill ha enveckorsresor här i Småland. Hur de nu kan veta det utan att ens ha provat två!
Fritidsresor åker vi ju nu, men där frågade jag faktiskt inte om man kunde ha stannat en vecka på egen hand....ska testa det nästa gång. Det gick ju från Växjö förra hösten då jag stannade tre veckor och Claes två.

Lissi
Svara med citat
  #6  
Gammal 2015-10-18, 15:10
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 35 804
Standard Sv: Resor på G !

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
TYVÄRR finns bara en vecka...fattar inte varför då alla resor fylls jättesnabbt så det borde finnas kundtryck även på två veckor.
Det är ju väldigt märkligt!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT