![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Neste, og nest siste, by vi besøkte denne dagen var Kato Chora som ligger i dalbunnen her
![]() Dvs. vi vandret ikke rundt og gjorde oss kjent , det ble bare avstandsbeundring, den "drukner" jo i det grønne! ![]() ![]() ![]() ![]() Kato Chora er sikkert verdt å "studere" nærmere, men vi hadde brukt mye tid i Kastania, og ville besøke Milia før vi satte kursen mot hav og bad igjen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det var bergsbyene vi besøkte ![]() Veien går videre : ![]() Målet er Agios Nikolaous og havet : ![]() En litt sen, men herlig lunsj i sjarmerende Ag.Nikolaos : ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag bara njuter av dina fina bilder.. otroligt vackert!..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack än en gång Kari!
![]() Kariovounio och Milia har jag inte varit i, men jag fotograferade Kato Chora från håll, på samma sätt som ni. Vilken otrolig skillnad det är i jämförelse med byarna på öarna. Här finns ingen turism över huvudtaget. Jag har mycket kvar att se i Mani, och det ser jag fram emot. Jag lunchade också i Agios Nikolaos, och det kommer jag absolut göra igen. Där är så fint! |
|
||||
|
||||
![]()
Så härliga bilder! Min greklandslängtan växer så det knakar.
![]() ![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det genuina GREKLAND.. verkligen.. hoppas jag får möjlighet att åka dit!
TACK, Kari för att du delar med dig!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har bara gluttat snabbt på alla vackra bilder...bedövande! Ser fram mot maj!!!!!
Tack Kari, ska läsa tråden noggrant hemma. Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Det setter jeg pris på ![]() ![]() Dette var en "smak" av Outer-Mani's bergsbyer, det finnes mange flere av dem! - i tillegg til mange unike små byer ved havet/langs Manikysten! Vi gleder oss til å besøke nye byer til våren ![]() Og VÅREN på Peloponnes er helt utrolig frodig og blomstrende, da er det vakre enda vakrere ![]() Uansett hvor mye fint det er å se i området vil vi helst være tilbake på terrassen vår til kveldsol/solnedgangen ![]() Sola forgyller oss, og omgivelsene! Solnedgangene er s å varierte og fine ![]() Bilde(r) av oss, "forgylte" hadde vel vært mer "interessant" kanskje ![]() - men..., her er en solnedgang, som en avslutning ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för fina bilder Kari.
Och för den insats du gör för att fler ska få upp ögonen för Peloponnesos. |
|
|||
|
|||
![]()
Instämmer med Thira!
Bravo.. Kari!!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så fina bilder Kari, tack för att du delar med dig!
Maria |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kari, fantastiskt att få följa med dig genom att få titta på dina bilder.
Tack! Och vilket tålamod du har haft för att föra över dom till Kalimera-forumet. Vi kommer bara så långt att vi lägger in bilder i album Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för alla fina bilder, Kari! Så vackert och inspirerande!
/ Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det er bergsbyer jeg har vist nå, men en tur til en fin by ved havet i Mani / på Peloponese tror jeg hadde passet dere godt/best ![]() Nå, som det er blitt så billig å fly med Aegean Arlanda - Kalamata er det blitt superenkelt og ![]() ![]() ![]() Når det gjelder å legge inn bilder,... må jeg innrømme at jeg ikke har lært meg hvordan jeg legger dem inn i album... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så otroligt vackert! Tack snälla Kari för denna tråd med dina underbara bilder!
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag rest runt i Mani genom Dina bilder!!
STORT STORT TACK KARI!! ![]() ![]() Jag ser verkligen fram emot i vår med de två resorna på Peloponessos och min egenresa till Kardamili i maj kommer att ägnas åt MÅNGA vandringar i en del av dessa fina byar Du visat! Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()