![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Är det inte som en tanke!!
Precis när vi sitter här och skriver om boenden och priser så händer det! Jag går in på Booking.com och ser att de sänkt priset på Zaga Beach med ca 700 kr!Gissa två gånger vem som snabbt bokar av och sen bokar på igen? De kanske blir sura, men vadå?? Man måste ju vara om sig och kring sig!![]() Katitzi
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Ja, man må være "på hugget" følge med ![]() Da er det sikkert hotellet som har få bookinger hittil, og senker prisen for en kort stund Det er ganske vanlig.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Katitzi
|
|
|
||||
|
||||
|
airbnb blir mer og mer populært, men man skal være klar over at de tar gebyrer! - uten å oppgi det i utgangspunktet .
Jeg gikk inn etter anneli hadde lagt inn lenken og " spøkbooket" Villa Eleni, Romprisen for 5 dager ble 200 euro, men totalen 230 euro. Om jeg hadde booket, ville totalsummen måtte betales med en gang, og ved avvestilling betales ikke gebyret, i mitt tilfelle, de 30 euro tilbake. Fint å booke direkte av utleier, når man kan, eller via booking.com ![]() I dagens VG får airbnb kritikk : http://www.vg.no/forbruker/reiseliv/...er/a/23603346/ |
|
|
||||
|
||||
|
Från Koroni idag! Min väninna skickade en bild från sin gata och där ser man Elenis också.Fint och soligt där idag!
![]() [IMG] [/IMG]
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() - jeg gleder meg til å bo der
|
|