![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi bor här! http://www.kalamitsi-hotel.gr/gr/hotel.html
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - for oss er det "et alternativ" pga av kostnaden..., men vi elsker jo vår Stella og beliggenheten/utsikten der, hvor vi bor for en tredjedel av prisen på "Kalamitsi" ![]() Jeg har kanskje vært sløv ![]() - har ikke fått med meg tidligere at du og bruker å reise til Kardamili, Frappe ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det finnes uendelig mange fine plasser på P/i Hellas, men at Kardamili er spesiell og virkelig har sjel, er sikkert! Vi var der første gang våren 2003 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Visst är det Camilla. Vad roligt, först det där med Aten (du vet vad jag menar tror jag?) och så en gemensam kärlek till Kardamili. Kardamili är omöjligt att inte älska. Senast redigerad av Thira den 2016-02-14 klockan 14:51. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kardamyli är mysigt
![]() För mig låter det lite avigt att köra till Kardamyli från Pylos om ni ska till Aten sedan nästa morgon. Jag skulle uppskatta körtiden Kardamyli-Atens flygplats till mellan 3 1/2 -4 timmar,beroende på vilken dag och tid man kör.Just Kardamyli till Kalamata vägen kan ta tid,sedan är det bara tuta och köra på motorvägen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|