|
||||
|
||||
BOOKET... igjen... !
YES
- da er billige flybilletter booket og planleggingen for Hellastur nr 2 i år igang! En av mange "kombinasjoner" vi har tenkt på lenge skal bli virkelighet Vi flyr med Norwegian til Athen, kommer dit på ettermiddagen og skal videre med buss, første reisemål er NAFPAKTOS Fordi vi tidligere kun har reist (fra Athen) mot Nafplio og Tripoli/Kalamata, tar vi en overnatting i Korinth denne gangen, den "nye" strekningen videre til Nafpaktos vil vi se i dagslys En natt i Korinth og tre (foreløpig?) i Nafpaktos er booket, turen skal fortsette mot Patra/Killini, hvor mye tid vi bruker i det området /på Peloponnese har vi ikke bestemt Det kan bli et besøk på Itahaca og? - men helt sikkert er det at vi skal til KEFALONIA og være noen, evt mange?, dager der! - for vi flyr hjem med Norwegian derfra |
|
||||
|
||||
Sv: BOOKET... igjen... !
Grattis till bokningen kari!
Och det där med billiga biljetter gillar jag, Smålänning som jag eee |
|
||||
|
||||
Låter härligt. Grattis!
/ Anne |
|
|||
|
|||
Härligt Kari!!
Det är väl det enda trista när man har bokat alla årets resor, att man inte kan boka fler Lissi |
|
|||
|
|||
Visst är det skönt.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Exakt, Lissi... ...har bara några dagar kvar att "spela på" nu under 2016!! |
|
||||
|
||||
Citat:
Takk Citat:
- en liten uke i løpet av sensommeren kan det fortsatt bli, vil så gjerne reise på en "Jentetur" med barnebarna før skolestart , så om jeg finner en riktig billig... - og om d e har tid - nytt for meg med store barnebarn som vil skaffe seg sommerjobb Lissi, når året er fullbooket, tilbudene kommer og bookefingren klør, kan man evt starte på neste år .... D e t er det Citat:
- nå har jeg gått på AFP snart 5 år og blir riktig pensjonist i løpet av våren Mens jeg jobbet la jeg ned et stort arbeid i å få mest mulig ut av feriedagene, skjøtte på med avsparerings/turnusdager, og valgte uker med "røde dager" om våren, for å kunne tilbringe mest mulig tid i Hellas |
|
||||
|
||||
Nafpaktos måste jag kolla på google maps för att veta var det är. Låter riktigt spännande! Hoppas du hinner berätta sen hur det var, Kari, det är ett område som det inte diskuteras om här på Kalimera.
/ Anne |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Ja, visst har du
|
|
||||
|
||||
Grattis till bokningen, och grattis till mig, för då får jag kanske veta mer om Nafpaktos, som jag vet väldigt lite om, men har sett många fina bilder från.
|
|
||||
|
||||
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|