![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lordag kl 16.40 lokal tid.
Loong lunch,nu dags for ett malningspass, forhoppningsvis pa nan balkong i skuggan,haha..... Kontoret var staengt, men som tur var var Nadja hemma.... Karin: sjojungfru(r) har varit peau tapeten, aevenseau luftballonger, undervattningsbatar, samt valar och dykare.... Jag borjar fa lite faerg ocksa, det hor till ovanligheterna att jag solar, men idag sa satt jag peau Garden Villa, i graeset och laeste lite i bara kallingarna....aer man ensam peau taeppan, soeau aer man....:-) Mikke |
|
|
|||
|
|||
|
Sonda 17 april
Kom till Zephyros lite senare, vid elva. Har nu sju balkonger kvar...tar mellan en och tva timmar per balkong, men hellre laaangsamt och bra, aen snabbt o slarvigt... Fortsatt fint vaeder, och det blir nu varmare och varmare. Nu dags for lite fika, har me mej en termos som jag fyller vid frukostdax, och som sen ligger i ryggan hela dan....:-) Har for mej att Andreas sa att de forsta gaesterna kommer 26 april,sa vi har nie dar pa oss att fa allt i ordning.... Mikke |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja,saekert, Janne...!
Var uppe hos Diakidis och fick mat. Mor Maria hade fingret omlagt,hon hade skurit sej pa just den kniven jag slipade igar....tre stygn dessutom, men Maria skrattade, inte var det nat att orda om... Nu tibax pa Zephyros.....Andreas aer kvar hemma, sa jag malar vael en balkong till,sen far det va bra for ida,trallala... |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Citat:
Njut av värmen och tillvaron Mikke!
|
|
|